nor50 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 (endret) Jeg bestilte i kveld. Ville hatt blå, men bare sort og sølv tilgjengelig her enda. http://www.htc.com/no/go/buy-htc-u11/ Endret 20. juni 2017 av nor50 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2017 Blir jo blå når jeg bestilte dette... ;-) http://www.ebay.com/itm/192222838594 Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 (endret) Den blå er tilgjengelig her ---> http://www.htc.com/no/go/buy-htc-u11/ Denne som frister mest av telefonene som har kommet i år.. Kommer nok til å bestille en selv Endret 22. juni 2017 av FurrFoxer Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Ser ut til at jeg har min i morgen. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 27. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2017 Har hatt den noen dager nå. Kom storoppdatering i dag. Ser veldig bra ut denne mobilen! Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 27. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2017 https://www.tek.no/artikler/dette-er-de-nye-bruksomradene-for-klemmefunksjonen-pa-htcs-nye-mobil/396509 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 (endret) Jeg har hatt S7 edge i 3 mnd. Var på en festival hvor det ble mye snapping og bilder. Det endte med at S7-en ble glovarm og hengte seg opp flere ganger. Ble da så irritert at jeg kjøpte meg en HTC U11 i stedet for. Brukt den i 3 dager nå og er sålangt superfornøyd i forhold til Samsung. HTC er ikke fylt opp med halvparten så mye skrot som S7 var. Fryktelig irriterende at man må starte med å slette ting når man kjøper ny mobil. Det blir for dumt. Mange små irriterende detaljer som blir til mye irritasjon på Samsung. Du må for eksempel bytte til neste tastatur for å få fram komma og spørsmålstegn. På HTC holder du bare inne en av tastene og får da spørsmålstegn. Skal du ha mobilen helt lydløs uten vibrering så kan du gjøre det bare med volumtasten, på Samsung så må du inn på menyen for å fikse det. Jeg synes det er irriterende å ha volumjusteringa og påknappen på hver sin side. U11 kan låses opp bare ved å legge tommelen rett på fingeravtrykkleseren uten noe mer berøring eller trykking først. Det samme gjelder når du skal helt ut fra menyen igjen. Du har også muligheten for å dobbeltappe på skjermen slik at du aktiverer den. Minuset med HTC er at det ikke er mainstream nok i Norge til at det er så lett å få tak i tilbehør utenom å kjøpe det på nett. Som for eksempel deksel og ekstra skjermbeskyttelse. Jeg synes HTC er veldig undervurdert. Mye større kvalitetsfølelse på den enn S7. Nå har ikke jeg prøvd S8 som U11 er en mer konkurent til. Endret 2. juli 2017 av Opelduude Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Jeg fikk min U11 i går, er strålende fornøyd med den Flytting av alt fra min gamle android mobil gikk kjapt og greit, men jeg måtte aktivere appene på nytt i den nye telefonen, med innloggingsinformasjon og bankkortnumre. Etter at jeg kjørte tilpasning av ørepluggene til mine øreganger (innstilling i telefonen for de simpelthen SUPRE ørepluggene HTC sendte med telefonen) så merket jeg forbedring av lyden fra den allerede gode lyden i ørepluggene. Og de faller ikke ut av ørene slik som samsung sine heller. HTC U11 har fått meg til å oppdage musikk på mobil om igjen! Og fingeravtrykksleseren er lynrask! Rekker ikke å blunke før jeg er inne på mobilen! Denne telefonen må jeg bare anbefale altså! (P.S.: Man kan formatere minnekort som intern lagring, anbefaler da å kjøpe det raskeste kortet man finner. Man får da en telefon med 320 GB "intern" lagring hvis man kjøper 64GB versjonen av U11 og et 256GB kort. Klasse U3 kort ville jeg valgt da. Jeg valgte å bare formatere et 64GB klasse U1 kort som ekstern lagring, så kan jeg kjøpe et større og raskere kort for å formatere som intern lagring senere ved behov.) Endret 6. juli 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) Takker for tilbakemeldingene fra dere som har denne telefonen. Håper den får HTC mer på banen igjen, etter tunge år. For noen år siden var HTC helt i toppen. Denne telefonen er også der. Blant annet er kameraet vurdert som kanskje det aller beste mobilkameraet.Jeg har selv en Samsung Galaxy S7 flat, som fungerer bra og tar flotte bilder. Men jeg liker ikke fingeratrykkleseren, som er for knotete i bruk. Mye bedre på min Nexus 5x og et par Huawei-telefoner jeg har prøvd (P9 og Honor 8).Forresten; hvordan er antennene på U11-en?Tenker på både mottak av mobilsignaler, BT og wi-fi. Mobilsamtaler, 3G, 4G: Hvordan er dette, sammenlignet med andre mobiler dere har hatt, brukt under like/sammenlignbare forhold? BT: Klarer den å holde stabil forbindelse med f.eks trådløse høyttalere, hodetelefoner og evt musikkanlegg i bil, samt evt. smartklokke?Wi-fi: Normalt finner android-telefoner jeg har hatt mange flere wi-fi-nett en iPhone, så jeg regner med det får greit også på U11. Endret 9. juli 2017 av CellularDude Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) Angående wifi: Jeg lastet ned fem filmer fra netflix på min U11 og de samme fem filmene på mitt billige samsung nettbrett fra noen år tilbake, lagret på minnekort på begge og U11 brukte da dobbelt så lang tid på å laste ned på wifi som nettbrettet på wifi. Brukte 2,4 Ghz på begge. Men U11 når den magiske Gigabit/s. grensen på nedlasting over 4G+ på mobildata, i følge specs. Endret 9. juli 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Vil denne gå litt ned i pris med det første? Synes den er en tusenlapp for dyr. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Alle mobiler går ned i pris etter et par måneder, men da kommer det nye mobiler man har lyst på og som man må betale fullpris for. Bare å hoppe på karusellen først som sist. Men hvis du ikke har råd til å kjøpe fem av den så har du ikke råd til en, er det noen som bruker som en regel. Lenke til kommentar
Aiphoenix Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Alle mobiler går ned i pris etter et par måneder, men da kommer det nye mobiler man har lyst på og som man må betale fullpris for. Bare å hoppe på karusellen først som sist. Men hvis du ikke har råd til å kjøpe fem av den så har du ikke råd til en, er det noen som bruker som en regel. Vel, jeg er ikke helt enig med deg. Jeg _må_ ikke ha det nyeste, og summen av kvaliteter er det viktigste. For meg er vanntett, god kvalitetsfølelse, ok kamera, GOD lyd og lite bloatware viktig. Jeg er f. eks ikke opptatt av masse ram eller den nyeste prosessoren, da jeg har relativt enkle krav. Når det kommer til den regelen din, gjelder den biler også. tro? :O Ellers, takk for svar! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Ikke akkurat imponerende sammenlignet med f.eks Samsung S8 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. august 2017 Forfatter Del Skrevet 5. august 2017 Det der dukker opp på alle nye mobiler. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Nå fant jeg igjen de gummiknottene til in-ear ørepluggene som følger med HTC U11, prøvde meg frem og fant ut at de sitter som limt med de minste gummiene. Så nå har jeg kongelyd, uten forstyrrelser utenfra Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Det der dukker opp på alle nye mobiler. Videon min du refererte til?, isåfall hva mener du ? Endret 5. august 2017 av Simkin Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Det der dukker opp på alle nye mobiler. Videon min du refererte til?, isåfall hva mener du ? Han mener nok det faktum at ALLE mobiler kan knekkes/bøyes, og ingen vet hvor mye kraft som blir utøvd selv om det er jævlig mye mer enn man får av å ha den i lommen. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 S8 har nærmest null fleks i chassiset, så alle mobiler kan ikke ødelegges slik som U11 nei. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. august 2017 Forfatter Del Skrevet 5. august 2017 https://www.youtube.com/results?search_query=bend+test Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå