[L]337-Zonic Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 ATI MOBILITY Radeon 9600 Pro i Dell Inspiron 8600 Dell har nå kommet med en oppgradering til sin populære Inspiron 8600 serie. Dell har nå bestemt seg til å dumpe NVIDIAs GeForce FX Go5650 til fordel for ATIs MOBILITY Radeon 9600 Pro brikke. Årsaken er billigere og bedre grafikkytelse. Les artikkelen her Lenke til kommentar
pr Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det va som bare. Fekk min 8600 for bare 4 uker siden. Jaja. Regne med at det blir ein oppgradering på meg øve nyttår då. Hmm... Någen som har erfaring med betydningen av skjermkort ved videoredigering? Blir alr raskare, eller bare hvis man bruke avanserte redigerings triks og frekke scene-overganger? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det er sannelig på tide at denne brikken begynner å bli gjeldende. Lenke til kommentar
siberiantiger Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei! Etter å ha vært i kontakt med Dell sitt ordre kontor og support, har jeg fått vite at det ikke lar seg gjøre å få oppgradert NVIDIA grafikk kortet til et Radeon 9600 Pro. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei! Etter å ha vært i kontakt med Dell sitt ordre kontor og support, har jeg fått vite at det ikke lar seg gjøre å få oppgradert NVIDIA grafikk kortet til et Radeon 9600 Pro. Ikke det nntrykket jeg fikk etter å ha prata med Dell (og art. på anandtech). Lenke til kommentar
xstian Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ser ut som det er mulig å bestille med 9600 på dell sine sider nå, faktisk... Lenke til kommentar
mokkmokk Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 javisst. Nyhet: 128MB ATI® Mobility? Radeon? 9600 PRO TURBO (+868 kr). Fint at den kommer med turbo. blir godt å ha ved forbikjøringer.. eh :-| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå