Jome Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Komplett link Er dette et bra kjøp ?? Og hvorfor er PowerColor sine kort så mye billigere enn andre 9800PRO kort ?? Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Svært godt kjøp. Powercolor's kort er bygd i ATI smi'a, sammen med flere andre fabrikanter, så det er ikke noe dårlig kvalitet akkurat Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Dette er vel samme produsenten som dumpet FX5700 kort til 1200,- med begrunnelse at de ville får navnet mer kjent i Norge. Sikkert samme grunnen til dette da. Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Mitt ligger på posten, kan si hvordan jeg synes det yter når jeg henter det om noen få timer Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Dette er vel samme produsenten som dumpet FX5700 kort til 1200,- med begrunnelse at de ville får navnet mer kjent i Norge. Sikkert samme grunnen til dette da. ATi Radeon9800Pro nVidia FX5700 Ser du noen likheter? FOr det gjør ikke jeg Det var forrestene FX5800 som ble dumpet. Og der var det TerraTec som sto bak kortet. EDIT: Og PowerColor har aldri blitt dumpet på noen måte..det har kostet 2800 i 2-3 måneder nå..kanskje mer. Endret 6. desember 2003 av Alastor Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Er det bare jeg som syntes det er rart at 9800 Pro kortet er billigere enn ikke pro kortet. Og må bare si at jeg har PowerColor 9800 Pro på vei i posten Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 De har svært svake vifter som går stykker etter en liten stund så vis du skal kjøpe det der så må du nesten kjøpe en ny vifte for å ha på den med en gang, for du vet jo aldri når den går i stykker. Men ellers et bra kjøp har ønsket meg den der i julegave jeg mvh BalleMann Lenke til kommentar
dvn Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 De har svært svake vifter som går stykker etter en liten stund så vis du skal kjøpe det der så må du nesten kjøpe en ny vifte for å ha på den med en gang, for du vet jo aldri når den går i stykker. Men ellers et bra kjøp har ønsket meg den der i julegave jeg mvh BalleMann Du får vel nytt kort hvis vifta ryker med en gang (Noe den gjør garantert!). Men er jo litt kjedlig å vente ca. 1 uke, kanskje mer, på nytt kort. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Er det ikke lettere å bare kjøpe en skikkelig vifte og sette den på selv? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 vel, det er vel ikke det at alle viftene ryker, men heller det at alle har kortet! jeg mener, ALLE har jo det kortet nå! jo flere som har kortet, desto flere vifter ryker jo... (dette er satt på spissen, så ikke bli irriterte, nå ) Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Vanessa: Da mister du garantien. Endret 6. desember 2003 av Mr.Devil Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Pytt sann, hvis det skjer noe mer galt med kortet monterer jeg tilbake originalvifta og sender det inn, hehe Synes det igrunn er teit at man kan miste garantien av å feste på en bedre vifte! For man mister jo ikke garantien når man innstallerer kortet i maskinen. Og den operasjonen er nesten like komplisert. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Pytt sann, hvis det skjer noe mer galt med kortet monterer jeg tilbake originalvifta og sender det inn, hehe Synes det igrunn er teit at man kan miste garantien av å feste på en bedre vifte! For man mister jo ikke garantien når man innstallerer kortet i maskinen. Og den operasjonen er nesten like komplisert. Vel, en kamerat av meg bestilte et slikt kort, og jeg ble bedt om å sette på en Thermaltake heatpipe-løsning på kortet. For å fjerne den originale vifta, måtte jeg klemme til festene på baksida av kortet så hardt slik at det ble umulig å sette tilbake vifta igjen. Kanskje jeg gjorde feil, men kortet så sykt schpaa ut etterpå! Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Vel, en kamerat av meg bestilte et slikt kort, og jeg ble bedt om å sette på en Thermaltake heatpipe-løsning på kortet. Finnes det noen review av denne noe sted? Endret 6. desember 2003 av b0nna Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 For de som skal montere ny kjøleløsning på PowerColor R9800Pro korta sine, vil jeg anbefale denne. Den er skikkelig stille, enkel å montere, veldig bra kjøling og koster ikke skjorta. Har den selv og er veldig fornøyd hittil! Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) gir den vifta bra overklokkings muligheter for powercolor kortet? kanskje litt flaut å spørre om men, sida det ikkje er ei konkret vifte. må du ta av den vifta som er der fra før av eller? Endret 7. desember 2003 av AshtraY Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vet ikke hva slags temperaturspredning og dissipasjon den gir. Det må du... heatpipen hadde ikke hatt noen funksjon oppå en annen vifte hehe Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Dette er vel samme produsenten som dumpet FX5700 kort til 1200,- med begrunnelse at de ville får navnet mer kjent i Norge. Sikkert samme grunnen til dette da. ATi Radeon9800Pro nVidia FX5700 Ser du noen likheter? FOr det gjør ikke jeg Det var forrestene FX5800 som ble dumpet. Og der var det TerraTec som sto bak kortet. EDIT: Og PowerColor har aldri blitt dumpet på noen måte..det har kostet 2800 i 2-3 måneder nå..kanskje mer. Beklager, blandet Terratec og PowerColor. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 har nettopp kjøpt kortet selv. noen som har en test hvor powercolor testes opp mot andre fabrikanter av samme kort? hadde vært greit å se.. hvordan er oc egenskapene? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Off topic: Er det mulig å fjerne power cooler vifta på noen skånsom måte? Sliter litt med å få den av (måtte ha meg ny vifte da møkka vifta røk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå