Gå til innhold

PowerColor Radeon 9800 PRO til 2,695... bra kjøp ?

Jome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er vel samme produsenten som dumpet FX5700 kort til 1200,- med begrunnelse at de ville får navnet mer kjent i Norge. Sikkert samme grunnen til dette da.

ATi Radeon9800Pro

nVidia FX5700

Ser du noen likheter? FOr det gjør ikke jeg :p

Det var forrestene FX5800 som ble dumpet. Og der var det TerraTec som sto bak kortet.

EDIT: Og PowerColor har aldri blitt dumpet på noen måte..det har kostet 2800 i 2-3 måneder nå..kanskje mer.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

De har svært svake vifter som går stykker etter en liten stund så vis du skal kjøpe det der så må du nesten kjøpe en ny vifte for å ha på den med en gang, for du vet jo aldri når den går i stykker. Men ellers et bra kjøp har ønsket meg den der i julegave jeg :p

mvh BalleMann

Lenke til kommentar
De har svært svake vifter som går stykker etter en liten stund så vis du skal kjøpe det der så må du nesten kjøpe en ny vifte for å ha på den med en gang, for du vet jo aldri når den går i stykker. Men ellers et bra kjøp har ønsket meg den der i julegave jeg :p

mvh BalleMann

Du får vel nytt kort hvis vifta ryker med en gang (Noe den gjør garantert!). Men er jo litt kjedlig å vente ca. 1 uke, kanskje mer, på nytt kort.

Lenke til kommentar

Pytt sann, hvis det skjer noe mer galt med kortet monterer jeg tilbake originalvifta og sender det inn, hehe :) Synes det igrunn er teit at man kan miste garantien av å feste på en bedre vifte! For man mister jo ikke garantien når man innstallerer kortet i maskinen. Og den operasjonen er nesten like komplisert.

Lenke til kommentar
Pytt sann, hvis det skjer noe mer galt med kortet monterer jeg tilbake originalvifta og sender det inn, hehe  :) Synes det igrunn er teit at man kan miste garantien av å feste på en bedre vifte! For man mister jo ikke garantien når man innstallerer kortet i maskinen. Og den operasjonen er nesten like komplisert.

Vel, en kamerat av meg bestilte et slikt kort, og jeg ble bedt om å sette på en Thermaltake heatpipe-løsning på kortet. For å fjerne den originale vifta, måtte jeg klemme til festene på baksida av kortet så hardt slik at det ble umulig å sette tilbake vifta igjen.

Kanskje jeg gjorde feil, men kortet så sykt schpaa ut etterpå! :devil:

Lenke til kommentar
Dette er vel samme produsenten som dumpet FX5700 kort til 1200,- med begrunnelse at de ville får navnet mer kjent i Norge. Sikkert samme grunnen til dette da.

ATi Radeon9800Pro

nVidia FX5700

Ser du noen likheter? FOr det gjør ikke jeg :p

Det var forrestene FX5800 som ble dumpet. Og der var det TerraTec som sto bak kortet.

EDIT: Og PowerColor har aldri blitt dumpet på noen måte..det har kostet 2800 i 2-3 måneder nå..kanskje mer.

Beklager, blandet Terratec og PowerColor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...