AfterGlow Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Nå vet vi mer om Samsung Frame, inkludert prisen.Samsungs nye TV ser ut som et bilde som henger på veggen Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Nokk en gimmic fra Samsung 1 Lenke til kommentar
toreddy Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Genialt. Endelig kan man slippe å ha en 65" svart flekk på veggen når tv'en er av.. Synes denne ser lekker ut, men vil selvfølgelig ha den med nyeste panel teknologi. Kan jeg velge mellom to toppmodeller der den ene ser slik ut når den er avslått, er det ingen tvil om hva jeg ville valgt. Den må selvfølgelig ha ekstern tilkoblingsboks med kun en tynn fiber opp til skjermen! 4 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Hmm. Jeg kunne tenkt meg en skjerm som sog ut som et bilde, men som en da selvfølgelig kunne vist mange bilder i et slideshow eller lignende. Jeg gir ikke 30000 for det, men finnes det en fororamme eller lignende som kan gjøre det og som er nogenlunde diskre Ps. Waf faktoren på tvene i artikkelen må være skyhøy. Søstra mi som er intreør-nerden i familien hadde lagt seg ned å bedt om hun hadde fått noe sånt i hus Endret 21. juni 2017 av Limbeck Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 https://mementosmartframe.com er vel en variant av denne, men uten TV biten ;-) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Nokk en gimmic fra Samsung Er det en gimmick? Skulle ønske mye flere TVer var sånn. AtW 4 Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Denne hadde jeg håpet skulle kunne fungere som bilderamme i stuen. Helt til jeg så denne artikkelen med prisen ... Lenke til kommentar
skjamsjung Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Akkuratt sett den for første gang! Imponerende likt et vanlig bilde. Noe jeg absolutt kunne tenkt meg å hatt i stua. Ikke topp spesifisert, men bra nok! Ganske lik UE55MU7075. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 En ulempe er at enten får man TVen alt for høyt eller kunsten "for lavt". AtW 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 https://mementosmartframe.com er vel en variant av denne, men uten TV biten ;-) Takk for svar, det er fremdeles en heftig pris, men de var lekre. Hadde vert flott med en sånn løsning på veggen Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Bilde? Hva slags bilder henger det en kabel ned fra...? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Bilde? Hva slags bilder henger det en kabel ned fra...? Den type bilde som også er en TV. AtW 1 Lenke til kommentar
TuxRacer Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 (endret) Bilde? Hva slags bilder henger det en kabel ned fra...? Den type bilde som også er en TV. AtW Evt så kan du legge kabler inni veggen. Ett lite hull i veggen bak tven til strøm og optisk kabel og ett lite hull inne i tv benken som du fisker ut kablene gjennom. Er vel igrunnen ikke så mye i veien for å lage en treramme selv som dekker rammen på tven. Endret 22. juni 2017 av TuxRacer 2 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Bilde? Hva slags bilder henger det en kabel ned fra...? Den type bilde som også er en TV. AtW Da er det ikke et bilde, da er det et TV. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Bilde? Hva slags bilder henger det en kabel ned fra...? Den type bilde som også er en TV. AtW Da er det ikke et bilde, da er det et TV. Ja. Produktet Samsung selger er en TV. Noe mer revolusjonerende info å komme med? AtW 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Nokk en gimmic fra Samsung Er det en gimmick? Skulle ønske mye flere TVer var sånn. AtW Tror det holder med Samsung lcd tvr for en god stund ... bare en gimmic. Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Tror det må være et enormt prestisjenederlag for Samsung at de ikke klarer å lage en OLED tv med god nok yield. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå