AfterGlow Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Samsara ble ekstremt populær på Kickstarter.Denne smarte kofferten har samlet inn åtte ganger finansieringsmålet på Kickstarter Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Tekstil er ofte mer fleksibelt på denne type kofferter, og jeg driter i om den ser fancy ut personlig, jeg tipper den også blir fort ripete og stygg med en slik bruk, så også for de som bryr seg om sånt kan det være problematisk? Men det er jo tydeligvis pop da. AtW 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aEAbw77a Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Tekstil er ofte mer fleksibelt på denne type kofferter, og jeg driter i om den ser fancy ut personlig, jeg tipper den også blir fort ripete og stygg med en slik bruk, så også for de som bryr seg om sånt kan det være problematisk? Men det er jo tydeligvis pop da. AtW De bruker jo ordet fly og aluminium i samme setning, så det selger sikkert mer. Den ser for stor ut til å gå som handbaggasje og for liten til å reise på tur med. Og runde kanter er plass man ikke får brukt Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Tekstil er ofte mer fleksibelt på denne type kofferter, og jeg driter i om den ser fancy ut personlig, jeg tipper den også blir fort ripete og stygg med en slik bruk, så også for de som bryr seg om sånt kan det være problematisk? Men det er jo tydeligvis pop da. AtW De bruker jo ordet fly og aluminium i samme setning, så det selger sikkert mer. Den ser for stor ut til å gå som handbaggasje og for liten til å reise på tur med. Og runde kanter er plass man ikke får brukt Ser ut som den er innefor håndbagasjestørrelse for meg (riktignok på øyemål) AtW Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Tekstil er ofte mer fleksibelt på denne type kofferter, og jeg driter i om den ser fancy ut personlig, jeg tipper den også blir fort ripete og stygg med en slik bruk, så også for de som bryr seg om sånt kan det være problematisk? Men det er jo tydeligvis pop da. AtW De bruker jo ordet fly og aluminium i samme setning, så det selger sikkert mer. Den ser for stor ut til å gå som handbaggasje og for liten til å reise på tur med. Og runde kanter er plass man ikke får brukt Ser ut som den er innefor håndbagasjestørrelse for meg (riktignok på øyemål) AtW Den må vel nesten gå som håndbagasje om den har batterier? Det er vel ikke lov å sende batterier i checked om dagen? 1 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Tekstil er ofte mer fleksibelt på denne type kofferter, og jeg driter i om den ser fancy ut personlig, jeg tipper den også blir fort ripete og stygg med en slik bruk, så også for de som bryr seg om sånt kan det være problematisk? Men det er jo tydeligvis pop da. AtW De bruker jo ordet fly og aluminium i samme setning, så det selger sikkert mer. Den ser for stor ut til å gå som handbaggasje og for liten til å reise på tur med. Og runde kanter er plass man ikke får brukt Ser ut som den er innefor håndbagasjestørrelse for meg (riktignok på øyemål) AtW Den går hos SAS, Lufthansa, Norwegian, BA osv. Den går ikke hos RyanAir og en del andre lavprisselskaper. De siste har 55 x 40 x 20, mens SAS etc har 55 x 40 x 23. Målene står i artikkelen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Tekstil er ofte mer fleksibelt på denne type kofferter, og jeg driter i om den ser fancy ut personlig, jeg tipper den også blir fort ripete og stygg med en slik bruk, så også for de som bryr seg om sånt kan det være problematisk? Men det er jo tydeligvis pop da. AtW De bruker jo ordet fly og aluminium i samme setning, så det selger sikkert mer. Den ser for stor ut til å gå som handbaggasje og for liten til å reise på tur med. Og runde kanter er plass man ikke får brukt Ser ut som den er innefor håndbagasjestørrelse for meg (riktignok på øyemål) AtW Den går hos SAS, Lufthansa, Norwegian, BA osv. Den går ikke hos RyanAir og en del andre lavprisselskaper. De siste har 55 x 40 x 20, mens SAS etc har 55 x 40 x 23. Målene står i artikkelen. Ja, sannelig, du har rett, står må i artikkelen. Forholder meg forøvrig til standard-mål, ikke retarderde mål fra lavprisselskap som finner på sin egen greie. AtW Lenke til kommentar
G Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Følger øyemålet ditt standardmålestokken til ISO? Lenke til kommentar
stiansl Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Jeg har en koffert. Og så har jeg lommelykt og nødlader som jeg kan putte oppi. Laptopen har jeg på fanget. Skjønner ikke poenget med denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå