Gå til innhold

Zelda amiibos

Anbefalte innlegg

Heisann,

Guttungen ønsker seg amiibos til Zelda BOTW, men de er veldig vanskelige å finne... Var innom praktisk talt alle butikkene i Trondheim som tilsynelatende kunne selge slike, men det var ingen som hadde. Søk på nett gir heller ingen gode resultater.

Så hvor skal en egentlig kjøpe slike? Tenkte å få i tre-fire forskjellige, og helst fra samme sted (for enkelthets skyld ^^)??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekka nettbutikker som coolstuff, cdon, komplett, elkjop.no ? Er nok mange som har det..men sikkert tomt i de fleste butikker ja.

Lekebutikker kan du også kikke innom. 

Du bør hvertfall skaffe Twilight Princess-link, det er den "beste" siden du får Epona fra Ocarina of Time på første scan. Det er en vanlig hest men har max stats. Daglig scanning etter det gir en kiste med random special items. Stort sett sjeldne mats, ekstra bra mat, og ett kraftig våpen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Disse er utsolgt overalt. Så med mindre du forhåndsbestilte de så må du nok vente en god stund før de kommer på lager igjen.

Evt. har du ebay/finn osv. men de vet å overprise dem.

Eneste jeg finner på lager av norske nettbutikker er denne:
https://www.proshop.no/Spill-tilbehoer/Nintendo-Amiibo-Link-Archer-Tilbehoer-til-spillkonsoll-Nintendo-Switch/2582778?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Og den er overpriset! Jeg ga selv rundt 115,- til 150,- for alle amiiboene fra base.com. Frakt og alt inkludert. (Men der er de utsolgt og jeg tror ikke de vil få inn igjen).

Men til info så kommer det en ny runde med nye BotW amiiboer. Og jeg vil anbefale å følge med på nettbutikkene før de kommer. For forhåndsbestillingene pleier å gå fort unna.

http://www.zelda.com/breath-of-the-wild/amiibo/

Bilde av de her og anslått at de skal komme i juletider 2017.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Amiibo-situasjonen er helt håpløs. Er i utgangspunktet ikke i mot konseptet, hverken som samleobjekt eller måte å låse opp ting i spill på, men da må det gå an å få tak i faenskapen. Da Switch kom prøvde jeg å starte en samling, som bl.a. innebar å bestille fra Japan, hvorav én amiibo var feil og en annen ble borte i posten (fikk penger tilbake på begge, ikke svindel).

Ga til slutt opp. Nå lager jeg mine egne, så kan Nintendo få telle over pengene de gikk glipp av fra en som var villig til å betale for dem om de hadde vært tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Amiibo-situasjonen er helt håpløs. Er i utgangspunktet ikke i mot konseptet, hverken som samleobjekt eller måte å låse opp ting i spill på, men da må det gå an å få tak i faenskapen. Da Switch kom prøvde jeg å starte en samling, som bl.a. innebar å bestille fra Japan, hvorav én amiibo var feil og en annen ble borte i posten (fikk penger tilbake på begge, ikke svindel).

Ga til slutt opp. Nå lager jeg mine egne, så kan Nintendo få telle over pengene de gikk glipp av fra en som var villig til å betale for dem om de hadde vært tilgjengelig.

Anbefaler å følge med på sider som base.com og thegamecollection. De tar inn de nyeste og sender raskt til Norge (fra england).

Bestilte første runden med BotW og de var ikke dyre. Har selv inne forhåndsbestilling på 3 nye amiiboer som jeg betaler Kr. 115,- stykket for inkludert frakt (Cloud (fra FF7), Corrin (fra Fire Emblem) og Pikmin). Cloud og Corrin er begge utsolgt forhåndsbestillingene på thegamecollection så de går unna.

Ja, situasjonen er litt håpløs, men de fleste nettbutikkene får inn på lager etterhvert så det er bare å følge med. Eneste problemet er at alt blir utsolgt tvert det kommer inn. Og dessverre går mye til scalpere som legger de ut på finn/ebay for blodpris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Anbefaler å følge med på sider som base.com og thegamecollection. De tar inn de nyeste og sender raskt til Norge (fra england).

Bestilte første runden med BotW og de var ikke dyre. Har selv inne forhåndsbestilling på 3 nye amiiboer som jeg betaler Kr. 115,- stykket for inkludert frakt (Cloud (fra FF7), Corrin (fra Fire Emblem) og Pikmin). Cloud og Corrin er begge utsolgt forhåndsbestillingene på thegamecollection så de går unna.

Ja, situasjonen er litt håpløs, men de fleste nettbutikkene får inn på lager etterhvert så det er bare å følge med. Eneste problemet er at alt blir utsolgt tvert det kommer inn. Og dessverre går mye til scalpere som legger de ut på finn/ebay for blodpris.

Sitter i skrivende øyeblikk og scanner dagens runde med samtlige(!) BotW-kopatible amiiboer i form av NFC kort jeg har laget selv. Jeg bryr meg ikke nok om figurene til at jeg legger mer arbeid i det når jeg kan lage spillkompatible fakes selv.

Lenke til kommentar

Har aldri vært interessert i å samle på Amiiboer når de var så dyre helt fra starten av. Bortkasta penger.

De fleste jeg har kjøpt har ligget på mellom 50-155. Den dyreste var Guardian fra BotW (men den er samtidig den største jeg har). Den kostet kr. 155,-.

Men det er uaktuelt for meg å kjøpe noen dyrere. Og iallefall ikke fra scalpere.

Men igjen. Folk er forskjellig og samler på forskjellige ting :-)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Takker for alle svar her, føler meg meget mye klokere :)

Og spesiell takk til Woffington; venter på 100stk blanke NFC kort fra Kina nå ^^

Jeg kjøpte mine fra en selger i UK, og de kom på noen dager. Har bestilt ny batch nå som jeg har sjekka at det funker med min mobil (TagMo har krasjet ved write på Android 7, men kom en ny versjon for noen dager siden). Synd ingen har kort med den type chip i norge.

Lenke til kommentar

Nettbutikker i Kina sender alt til Europa i båtcontainere, derfor det tar så lang tid.

Hvis du ikke spytter litt ekstra i frakt kostnader. La ekstra mye i frakt kostnader par år tilbake siden det var rett før jul og fikk Chrono Trigger Ds fra Kina på 3 dager.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...