AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Erfaringer med DinBank.no? Ser de har veldig god rente på boliglån. Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 (endret) Effektiv rente på 2,42%(under 50% belåning) og 2,62% (75% belåning) er da ikke noe spesielt bra`? Endret 20. juni 2017 av Drogin 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2017 Effektiv rente på 2,42%(under 50% belåning) og 2,62% (75% belåning) er da ikke noe spesielt bra`? 1,99% effektiv rente, men ser det bare gjelder unge. Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Jeg ser effektiv rente var ganske bra på mange, gjorde et søk i finansportalen og det ser ut til at dem kommer bra ut. Nå søkte jeg for min alder, 27. Ser ut som DinBank er Sparebanken Øst. Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Har hatt denne banken i snart 1 år. Overfører bare penger dit hver mnd for å betale lånet så har ikke hatt noen problemer. vet ikke hva som skulle oppstått av problemer heller men. fornøyd med lav rente Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2017 Har hatt denne banken i snart 1 år. Overfører bare penger dit hver mnd for å betale lånet så har ikke hatt noen problemer. vet ikke hva som skulle oppstått av problemer heller men. fornøyd med lav rente E-faktura via lønnskontoen da, eller? Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 har bare satt på fast overføring fra lønnskonto i den andre banken til kontoen på dinbank.no Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2017 har bare satt på fast overføring fra lønnskonto i den andre banken til kontoen på dinbank.no Gikk det greit å flytte boliglånet fra den andre banken til DinBank? Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Ja. Vet ikke hvordan det er nå, men da jeg byttet kostet det ingenting heller. Lenke til kommentar
Razamanaz Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Erfaringer med DinBank.no? Ser de har veldig god rente på boliglån. Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Har hatt lån i DinBank i 3 år. Bra rente, bra kundeservice, problemfritt og flytte lån. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Effektiv rente på 2,42%(under 50% belåning) og 2,62% (75% belåning) er da ikke noe spesielt bra`? 1,99% effektiv rente, men ser det bare gjelder unge. Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Hva er gebyrene. Har den renten på bilen, men effektiv er den høyere om du tar med den skjulte kostnaden Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Kan bare bekrefte at de offisielle (nett-)priser til bankene er bare veiledende, fikk selv en del bedre rente enn det som sto på nettet.(Sparebanken Sogn og Fj,) Og nei, jeg er ingen millionær.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2017 Erfaringer med DinBank.no? Ser de har veldig god rente på boliglån. Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Har hatt lån i DinBank i 3 år. Bra rente, bra kundeservice, problemfritt og flytte lån. Hvordan flytter jeg laan i nettbanken. Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Ny bank flytter vel lånet for deg, når du får lån der. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2017 Ny bank flytter vel lånet for deg, når du får lån der. Så jeg må bare søke om lån, og så sier jeg senere fra om at det gjelder flytting av allerede eksisterende lån? Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Nei, du søker vel egentlig om refinansiering nå du allerede har et lån. Da oppgir du som regel hvilken bank du har i dag, så hjelper ny bank med flyttingen. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Det er enkelt å bytte bank, også boliglån med pant i bolig. Du gir ny bank opplysninger om inntekt, gjeld, boliglån i gammelbank (kontonummer og restgjeld). Ny bank behandler søknad og ved innvilgelse undertegner du lånesøknad og fullmakt slik at banken får flyttet lånet for deg. Har selv boliglån i Danske Bank med gode vilkår, bedre enn det dinbank.no gir. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Må det tinglyses og betales noen andre gebyrer når man flytter lån? Mener å huske jeg måtte punge noen tusenlapper ut i det banken min kaller depotgebyr da lånet ble opprettet og det samme da det ble refinansiert. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2017 Har selv boliglån i Danske Bank med gode vilkår, bedre enn det dinbank.no gir. Hvordan får du så gode vilkår der? Jeg har Boliglån Ung og Danske Bank nekter å sette ned renten fra lusne 2,33%. Anonymous poster hash: 96ec8...5f4 Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Må det tinglyses og betales noen andre gebyrer når man flytter lån? Mener å huske jeg måtte punge noen tusenlapper ut i det banken min kaller depotgebyr da lånet ble opprettet og det samme da det ble refinansiert. dinbank.no dekket iallfall disse kostnadene da jeg byttet bank i fjor. ville sjekket opp i det før jeg byttet hvis det ikke er stor forskjell på rente fra forrige bank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå