rvenes Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Få Statusbar'n permanent i Utforskern. Den forsvinner neste gang eg starter Utforskern jo! Det er litt irriterendes! Har Windows XP pro sp1 og siste patcher fra MS fra Windows Update! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Samme her. Bug i Windows sikkert. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Dette skal funke, hvis ikke er det bare å glemme det eller reinstallere: Gå inn på explorer og slå på status-bar Gå så inn på Verktøy - mappealternativer Velg "Vis" og trykk på "bruk på alle mapper" Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 YES! takker... fønka no! tenkte det var slik som i explorer, men det var det ikkje. Jeavla forumet sendte meg ikkje mail om at noken hadde svart her, Det er for dårlig. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Rart og irriterende at ikke den er på som standard. Og hva i alle dager trykket jeg på nå? Jeg skriver fra høyre mot venstre!? Må være en lur funksjon i Opera... Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 irriterende at man må føkke opp mappeutseende på alle mapper bare for å få status. Jeg gidder ikke gå inn manuelt i alle media-mappene mine og sette tilbake til thumbnailview f.eks Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Feilpostet, flyttes til Programvare -> Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå