Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Stryk på norsk hovedmål v2017


Anbefalte innlegg

Jeg hadde eksamen i norsk hovedmål for 3 uker siden. Fikk karakteren nå, det ble 1! Jeg har lest igjennom innleveringen og er fortsatt fornøyd med teksten. Det jeg så når jeg begynte å lete etter feil var en liten formell feil. Jeg hadde skrevet NOR1212 på headingen til en av sidene i stedet for NOR1211. Kan dette være grunn nok til å stryke meg? 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde eksamen i norsk hovedmål for 3 uker siden. Fikk karakteren nå, det ble 1! Jeg har lest igjennom innleveringen og er fortsatt fornøyd med teksten. Det jeg så når jeg begynte å lete etter feil var en liten formell feil. Jeg hadde skrevet NOR1212 på headingen til en av sidene i stedet for NOR1211. Kan dette være grunn nok til å stryke meg? 

 

Sjekk med norsklæreren din, ikke med oss. 

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde eksamen i norsk hovedmål for 3 uker siden. Fikk karakteren nå, det ble 1! Jeg har lest igjennom innleveringen og er fortsatt fornøyd med teksten. Det jeg så når jeg begynte å lete etter feil var en liten formell feil. Jeg hadde skrevet NOR1212 på headingen til en av sidene i stedet for NOR1211. Kan dette være grunn nok til å stryke meg? 

 

Sjekk med norsklæreren din, ikke med oss. 

 

Jeg er privatist. 

Lenke til kommentar

Jeg er privatist.

 

Da blir det vanskligere. Det er helt umulig for oss å svare på hvorfor du strøk uten å se oppgaven og ditt svar, men jeg ville ikke gjort det på et åpent forum.

 

Prøv å finn en norsklærer som kan hjelpe deg, spør folk du kjenner om de kjenner noen som kan hjelpe deg. Og så kan du se om du har grunnlag til å klage eller ikke.

Lenke til kommentar

Det jeg egentlig lurte på var om formelle feil kan være grunn nok til stryk? Det har ingenting med selve oppgaven og gjennomføringen og gjøre.

Jeg kan ikke ende opp med noe verre en stryk, så jeg får vel sende inn en klage :)

Om du ikke svarer på oppgaven eller skriver veldig lite, så kan du få 1. Det er jo problematisk når du har feil fagkode, for da blir jo både oppgavene du gjør feil og målformen du bruker feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...