Darktazz Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Trenger noe med bedre utvalg av inganger osv. Hva har dere best erfaring med ? Noen som har prøvd noen av disse ?http://www.ebay.com/itm/8-Android-7-1-Car-DVD-GPS-Stereo-Player-For-VW-GOLF-JETTA-POLO-PASSAT-Back-Cam-/192183902011?hash=item2cbf0d9f3b%3Ag%3AzkwAAOSwX61ZE9iq eller lignende ? Kan godt tenke meg å koble til en Sub etterhvert Endret 19. juni 2017 av Darktazz Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Føler denne tråden!! Samme bil, så dette er absolutt av interesse for meg også. Er det DAB+ du er ute etter? Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 21. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2017 Føler denne tråden!! Samme bil, så dette er absolutt av interesse for meg også. Er det DAB+ du er ute etter? DAB + er bare positivt, så det er bare et pluss Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Hold deg langt unna ukjente kinesiske spillere. hadde nylig en kar som kjøpte fra ebay, skjermen var defekt. fikk tilsendt en ny skjerm som ble ødelagt i posten. etter det så fikk han ikke noe svar på henveldelser. Det jeg anbefaler er www.graviton.no eller bilstereosenteret. slike butikker som operer etter norske kjøpslover er enklere å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 21. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2017 Du har ikke noen forslag til spillere/løsninger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Vanskelig å si noe fornuftig etter som du ikke har sagt noe om hva du trenger/ønsker, og hva du har i bilen. Vil du ha 1-DIN eller 2-DIN? Kun AUX og USB, eller BT også? Navi? CD/DVD eller kun multimedieenhet? Har du rattkontroll? Climatronic med klimavisning? Parkeringssensor med grafisk visning i displayet? Behov for info fra enheten i FIS? Kan jo slenge ut denne, men det blir sikker feil ettersom du ikke har sagt hva du vil ha: https://www.torshovbil.no/tilbud/pioneer-avh-x490dab Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Hvis man skal bytte ut spilleren som sitter der med en tredjeparts vil man fort trenge mer enn kun - spilleren; Monteringskit, dvs. * En ramme til å ha rundt spilleren så den passer inn i dashbordet - Bilspesifikk * Festebraketter for å montere spilleren i eksisterende ramme i dashbordet * CANBUS-adapter for å sikre at spilleren skjønner når tenningen er på/av, lyd fir ryggesensor etc. Typisk vil man da trenge et kit som f.eks. dette https://bilradiospes.no/produkter/bilstereo/2-din-monteringsrammer/vwkit1 I tillegg, hvis man har rattstyring, visning av kanalinfo etc. i displayet ved turteller/speedometer må man ha en (spillerspesifikk) modul for å få dette til å fungere. Antenne - Glassantenne for å feste i frontruten fungerer OK men det beste er å bruke en takmontert antenne. Hvis bilen har takantenne i dag, er det ikke sikkert at den vil fungere da disse ofte er aktive og filtrerer ut alt annet enn FM (+AM) -båndet. Skifte av en slik kan medføre en del arbeid (ta ned innertak for å komne til etc.) Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Bytting av antenne på taket vil nok være utelukket for meg. Men bytting til 1-din spiller er jo en mulighet ja. Eller er ligger 2-din spiller på samme pris og ytelse? Jeg vil helst ha DAB, usb som jeg kan legge inn i hanskerom? og BT. Visst man velger en 2-din, hvordan vil da gps fungere? må man sette op ny antenne ? Eventuelt hvor skal denne sitte? Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 27. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2017 Er det noen som har erfaring med denne? https://www.komplett.no/product/908894/tv-lyd-bilde/bilstereo-radio/radio/radio-tilbehoer/tiny-audio-c10-dab-radio# Må vell være grei å montere i bagasjerom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå