Ikkeibruklenger Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Hei, jeg får ikke resatt windows. Jeg har god forståelse for datamaskiner men etter de nyeste oppdateringene til windows skjønner jeg ikke hvordan jeg reesetter windows uten gjennoprettingsmedium. Pceen nekter å oppdatere seg og jeg får ikke resatt windows. Kan jeg få hjelp Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Før du starter bør du ta en kopi av alle viktige data, dokumenter og lignende som du har lagret på maskinen. Trykk på notification-bobla nede i høyre hjørne av skjermen (ved klokka). Åpne all settings Velg Update and Security Velg Recovery Trykk Get Started under "Reset this PC" Følg instruksene videre derfra. Lenke til kommentar
Ikkeibruklenger Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2017 Før du starter bør du ta en kopi av alle viktige data, dokumenter og lignende som du har lagret på maskinen. Trykk på notification-bobla nede i høyre hjørne av skjermen (ved klokka). Åpne all settings Velg Update and Security Velg Recovery Trykk Get Started under "Reset this PC" Følg instruksene videre derfra. Har prøvd. Får beskjed om at jeg må sette inn gjennopprettingsmedie. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Da lager du denne selv. Har du en minnepenn som er 8GB eller større så kan du gjøre denne til et slikt medie med følgende verktøy: http://www.intowindows.com/download-windows-10-media-creation-tool/ Lenke til kommentar
Ikkeibruklenger Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2017 Da lager du denne selv. Har du en minnepenn som er 8GB eller større så kan du gjøre denne til et slikt medie med følgende verktøy: http://www.intowindows.com/download-windows-10-media-creation-tool/ Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå