Kikert Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Regler: 1. Minimum ett bilde per innlegg.2. Det skal være bilde, eller bilder, av stjerten til menn.3. Bilder skal ikke siteres. Må du på død og liv ha med bilde(-t/-er/-ene), vennligst bruk spoiler-tag. 4. Peniser er tillatt til en viss grad. Alt av snabb er ikke støtende! 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2017 2 innlegg uten mannerumpebilde rapportert. Følg reglene folkens. Skal dere tulle eller si noe så får dere klare å følge reglene samtidig. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Jeg applauderer tråden. Gutta har sin "peeeneste rumpe"-tråd med masse damerumper, men jeg mener at mannerumper er tillatt der også. Synes derfor det er trist at gutta skal inn her og legge inn "morrobilder" bare for å jævles. 7 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2017 Skal bort noen dager så jeg håper jeg får se noen bilder som ikke er bare for å tulle og ødelegge tråden når jeg kommer tilbake. Lykke til Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2017 Wow, det bildet var knall JoseCuervo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå