Gå til innhold

Hvilken webhotel/hosting bruker du?


Anbefalte innlegg

PROISP har jeg brukt til en del små bedrifter som har ønsket å profilere seg på nett. De har stabile systemer og grei support om man møter problemer underveis. Prisene er derimot litt høye, og det er greit nok om serverne leverer.

 

Vi gikk over til egne dedikerte servere og har en litt annen satsing enn de store leverandørene. Det krever selvsagt at en er kjent med hvordan en driver en server og alt det der.

 

Vi har to servere som står mer eller mindre ubrukt nå, men er finansiert i lang tid fremover. Har vært inne på tanken å tilby gratis hosting til noen som ønsker å profilere seg på nett. Noen i startfasen, som kanskje ikke har budsjett til god hosting. Litt fordi det er spennende å se hva noen med driv og engasjement kan få til, dersom plattformen (hostingen) legges til rette.

Endret av naldy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker ProISP og er veldig fornøyd med dem. Brukte One.com tidligere og var greit fornøyd med dem, men føler ProISP er mer proffe og man slipper og forholde seg til personer på chat som ikke vet så alt for mye. Jeg liker å vite at den jeg prater med faktisk kan hjelpe meg. 

 

ProISP har også en partner løsning som gjør at jeg kan sette opp websider for kunder via "min side" etc. 

 

Skal man bare ha en simpel blogg eller en statisk hjemmeside etc. så holder one.com i lange baner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...