Gå til innhold

Terroraksjon i Paris

Anbefalte innlegg

Hvorfor? Vi kan jo si at det tyder på at muslimer ikke er ønsket og at det da tilsier at de må ut. Man kan vri og vende på ting så det til slutt blir en eller annen merkelig form for logikk.

Jeg prøver ikke å vri på noe, jeg lurer bare på hvorfor angrep både mot og fra muslimer er noe som støtter deres mening.

Jeg skrev ikke at du var en vrider og jeg skrev hvorfor, eller rettere sagt så skrev jeg en merksnodig vridning av typen folk finner på å bruke.

Edit; "Deres mening" inkluderer ikke meg når det kommer til det jeg uthevet. Jeg tenkte bare å være litt på motsatt side av den jeg vanligivs er på en stund og se hvordan det føles, ikke spesiellt bra hittill...

Endret av 4 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med engelskmannen fra i går? Alle engelskmenn ut?

Ja det blir akkurat det samme å kaste ut folk fra sitt opprinnelsesland. Gratulerer med dagen.

Aha men hva med engelskmennene i andre land da? Bør de sendes hjem? Har ikke bursdag helt enda, dessverre. Men takk for tanken!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Muslimer dreper ikke-muslimer, muslimer må ut

Ikke-muslimer dreper muslimer, muslimer må ut

Muslimer dreper muslimer, muslimer må ut.

Ikke-muslimer dreper ikke-muslimer, muslimer må ut(?).

Er vel ca sånn, er det ikke?

Og hvor sender man engelske muslimer?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det blir akkurat det samme å kaste ut folk fra sitt opprinnelsesland. Gratulerer med dagen.

Aha men hva med engelskmennene i andre land da? Bør de sendes hjem?

Hvis de dreper og/eller ikke klarer å oppføre seg: Ja. Det tar jeg egentlig som en selvfølge.

Lenke til kommentar

Muslimer dreper ikke-muslimer, muslimer må ut

Ikke-muslimer dreper muslimer, muslimer må ut

Muslimer dreper muslimer, muslimer må ut.

Ikke-muslimer dreper ikke-muslimer, muslimer må ut(?).

Er vel ca sånn, er det ikke?

Og hvor sender man engelske muslimer?

Der vettu nå har du skjønt det  :lol:  Ekstremister gir liten mening for vanlige folk så det skal litt til for å forstå idiotien :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Aha men hva med engelskmennene i andre land da? Bør de sendes hjem?

Hvis de dreper og/eller ikke klarer å oppføre seg: Ja. Det tar jeg egentlig som en selvfølge.

Så nå er det plutselig bare de som ikke oppfører seg, mens i utgangspunktet var det alle muslimer som skulle ut... hmm dobbel moralen er stor :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alle som ikke hører hjemme i vesten tolker jeg som folk som ikke oppfører seg.

Hva er da "oppførsel"?

Men for å være helt ærlig så høres du ut som noen som ikke har hatt særlig mye kontakt med disse folkene du kritiserer så hyppig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Respekt er ikke nok. Med kun respekt så vil ting ha lettere for å dette sammen. Vi må ha 1 kultur, multikultur er noe søppel. Det betyr selvfølgelig ikke at den ene skal kaste fra seg alt mens den andre beholder alt, det går an å blande ting sammen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Dette er vel en innvandrerbydel. Innvandrere utgjør rundt 20% av parisere, men nesten halvparten av barna. Akkurat som i Oslo og andre storbyer. De er ikke en majoritet ennå, men de blir det snart fordi kvinnene deres brukes som babymaskiner.

Vi bør kun ta imot kvinnelige flyktninger.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hvordan det å reagere på synet av innvandrere ikke kan kalles for ethnofobisk, eller rasistisk siden det dreier seg om utseende.

Veldig enkelt. Alle befolkninger ønsker sine egne land. Men hvite er de eneste som ikke får lov å ha det, og som blir kalt rasister om de sier at de ønsker det. Eventuelt at de ønsker å begrense innvandringen - at det har kommet mange nok - eller at de ikke ønsker å ta imot fremmedkulturelle som ikke vil assimilere.

post-388664-0-32007600-1500251618_thumb.png

Endret av misanthrope
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...