Gå til innhold

Terroraksjon i Paris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muslimer skal ut fordi de er muslimer. Har du ikke fått med deg det?

Vet at du mener det, men ser ikke hvordan at de blir angrepet støtter saken din.

Eller fordi de utfører terror ;)

Nå er det jo de som ble offeret for terror, at de skal ut fordi de er offer for terror ser jeg ikke Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet at du mener det, men ser ikke hvordan at de blir angrepet støtter saken din.

Eller fordi de utfører terror ;)

Nå er det jo de som ble offeret for terror, at de skal ut fordi de er offer for terror ser jeg ikke

;)

Lenke til kommentar

Nå er det jo de som ble offeret for terror, at de skal ut fordi de er offer for terror ser jeg ikke

lol, lurer på hvor lenge dere kommer til å bruke den nå som muslimer for en gangs skyld var ofrene i en terrorhandling.

Du har lengta etter noe slikt skjønner jeg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nettopp! Makes no sense = makes perfect sense :)

Hvorfor? Vi kan jo si at det tyder på at muslimer ikke er ønsket og at det da tilsier at de må ut. Man kan vri og vende på ting så det til slutt blir en eller annen merkelig form for logikk.

Edit; @aklla et hakk over.

Edit; Logikk er ikke nødvendigvis logisk hvis du skjønner hva jeg mener :)

Endret av 4 3
Lenke til kommentar

Hvorfor? Vi kan jo si at det tyder på at muslimer ikke er ønsket og at det da tilsier at de må ut. Man kan vri og vende på ting så det til slutt blir en eller annen merkelig form for logikk.

Jeg prøver ikke å vri på noe, jeg lurer bare på hvorfor angrep både mot og fra muslimer er noe som støtter deres mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...