VRK18 Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Politiet ble angrepet på Paris' hovedgate i dag. http://direkte.vg.no/studio/nyhetsdoegnet#!verbatimId=5947dc325152f79227c74bb2 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Flottners. Et steg nærmere å kaste ut alle som ikke hører hjemme i vesten. 4 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 19. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2017 På tide at politifolk får en solid lønnsøkning. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Flottners. Et steg nærmere å kaste ut alle som ikke hører hjemme i vesten. Så fordi muslimer blir rammet av terror skal de ut? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Muslimer skal ut fordi de er muslimer. Har du ikke fått med deg det? 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 19. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2017 Flottners. Et steg nærmere å kaste ut alle som ikke hører hjemme i vesten. Så fordi muslimer blir rammet av terror skal de ut? Eller fordi de utfører terror Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Muslimer skal ut fordi de er muslimer. Har du ikke fått med deg det?Vet at du mener det, men ser ikke hvordan at de blir angrepet støtter saken din. Eller fordi de utfører terror Nå er det jo de som ble offeret for terror, at de skal ut fordi de er offer for terror ser jeg ikke Endret 19. juni 2017 av aklla 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 19. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2017 Vet at du mener det, men ser ikke hvordan at de blir angrepet støtter saken din. Eller fordi de utfører terror Nå er det jo de som ble offeret for terror, at de skal ut fordi de er offer for terror ser jeg ikke Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Ikke noe mer å bedre svar å komme med enn å blunke? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Jeg mener alt og ingenting. Lettpåvirkelig skjønner du og denne uken er det antimuslim som er tingen Endret 19. juni 2017 av 4 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Nå er det jo de som ble offeret for terror, at de skal ut fordi de er offer for terror ser jeg ikke lol, lurer på hvor lenge dere kommer til å bruke den nå som muslimer for en gangs skyld var ofrene i en terrorhandling. Du har lengta etter noe slikt skjønner jeg? 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Nei, jeg sliter bare med å se logikken... Jeg ser logikken i at folk mener muslimer skal ut når muslimene står for angrepene, men ikke motsatt vei. Det er ren nyskjerrighet for logikken bak, ikke noe mer enn det 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Terror er ikke logisk. Et skikkelig angrep er logisk, men puslete handlinger som ikke gjør annet enn å irritere blir for dumt. Logikk har ingenting med terror og argumentene som oppstår pga. terror å gjøre Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Det er ikke terroren jeg lurer på, men hvorfor ett angrep på muslimer også skal støtte deres sak om at de skal ut. 1 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Flottners. Et steg nærmere å kaste ut alle som ikke hører hjemme i vesten. Så fordi muslimer blir rammet av terror skal de ut? Tråden handler om en politibil i Paris som ble påkjørt.. Du mener altså at politiet i Paris er muslimsk? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Nettopp! Makes no sense = makes perfect sense Hvorfor? Vi kan jo si at det tyder på at muslimer ikke er ønsket og at det da tilsier at de må ut. Man kan vri og vende på ting så det til slutt blir en eller annen merkelig form for logikk. Edit; @aklla et hakk over. Edit; Logikk er ikke nødvendigvis logisk hvis du skjønner hva jeg mener Endret 19. juni 2017 av 4 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Tråden handler om en politibil i Paris som ble påkjørt.. Du mener altså at politiet i Paris er muslimsk? Var vel mer alvorlig enn som så, noe vi litt mindre naive forsto med en gang. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/paris/paris-vaepnet-angriper-drept-paa-champs-elysees/a/24077059/ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Hvorfor? Vi kan jo si at det tyder på at muslimer ikke er ønsket og at det da tilsier at de må ut. Man kan vri og vende på ting så det til slutt blir en eller annen merkelig form for logikk. Jeg prøver ikke å vri på noe, jeg lurer bare på hvorfor angrep både mot og fra muslimer er noe som støtter deres mening. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Flottners. Et steg nærmere å kaste ut alle som ikke hører hjemme i vesten. Så fordi muslimer blir rammet av terror skal de ut? Eller fordi de utfører terror Hva med engelskmannen fra i går? Alle engelskmenn ut? 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Hva med engelskmannen fra i går? Alle engelskmenn ut? Ja det blir akkurat det samme å kaste ut folk fra sitt opprinnelsesland. Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå