Gå til innhold

Lyd uten bilde


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Klarer ikke spille av noen filmfiler i verken mediaplayer, divx player eller windvd. Får svart bilde og lyd. Har installert Nimo codec pack. Hva må jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Får denne feilmeldingen:

 

Warning: DirectShow crashed while GSpot was attempting to obtain information about a codec.

 

This is usually due to damaged, misconfigured, conflicting, or poorly written codec drivers. It is possible, perhaps even likely, that other media players will crash when they attempt to play this file as well, as most of them will also use DirectShow. GSpot was able to intercept the crash, and has attempted to identify the codec or filter involved; uninstalling or reinstalling this codec or filter may solve the problem.

 

The codec was tentatively identified as:

 

C:\WINDOWS\System32\lameACM.acm

msacm.lameacm

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det har jeg selvfølgelig gjort. Det mest irriterende er at jeg har ikke installer eller avinstallert noe som helst og alt har funket, men plutselig ble alt svart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Lastet ned kazaalite codec pack før jeg fant ut at det var den eksterne skjermen som gjorde at jeg ikke kunne spille det av. På laptop skjermen funket det helt fint. Litt rart egentlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...