Papillon Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hei, Min PC klikka helt når jeg startet den etter en heftig biltur. Er på LAN, og låner den andre PC'en til en kamerat. Men det blir helt jalla. Jeg bruker min skjerm. Hva skjer??? Lenke til kommentar
z00l Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 litt mer info om pc'en etc hadde ikke skadet akkurat da ! -z00l- Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 AMD 2500+ radeon 9600pro twinmos PC3200 512MB nf7-s Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 gå på oppgåvebehandling. og sjå om det er noe som bruker urimeleg masse ram\cpu kansje det hjelper....Er ikkje så flink med pc. Menne sida du er på lan så kunne no eg svare deg.... Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Har du en dårlig internettlinje med høy ping, så har du lagg. Du svarer jo selv på spørsmålet ditt, kanskje du skulle tatt det litt med ro i bilen. En pc tåler risting dårlig. Hvor og når klikker den. Endret 6. desember 2003 av Signatur Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tung kjøler + stor hump = knust core/føkka kjøler. Sjekka om den sitter ordenlig fast? Utdyp litt nærmere hvor den klikker. Starter den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå