OhEasy Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Hei Jeg leier en leilighet hvor det pdd. ikke er tv og internett. Utleier har tegnet fiber, men det er ikke ferdig gravet og innlagt før nærmere august/september. Lurer derfor på om det finnes en midlertidig løsning mtp internett hvor jeg ikke er bundet i 12 mnd? Eller må jeg bare bite i det sure eplet og vente på fiberen? Tv er ikke viktig, trenger bare internett til vanlig surfing og streaming av Netflix osv. Endret 19. juni 2017 av OhEasy Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) OneCall, Chess og Talkmore tilbyr mbb Endret 19. juni 2017 av Krokan Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 https://abonnementspriser.com/mobilt-bredband/ ? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2017 Se der ja. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Telia også. Er i sammme situasjon som deg. Kjøp en router på finn så slipper du binding. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Et tips ang router, om du er kunde hos OneCall, eller kjenner noen som er det så selger de Huawei lommeroutere til gunstig pris. Routerene er ikke låst til OneCall, og man får heller ikke noe bindingstid/bruddgebyr. EDIT: Ser de har lagt på prisen, koster kr 799,- nå. Tidligere kostet det bare 299,-. Ikke noen blodpris, men ikke det kuppet det var tidligere. Endret 19. juni 2017 av Krokan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå