Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny Pc-svart skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se på hovedkortet når du starter opp. Regner med at også dette hovedkortet har feilmeldings-LED som viser en bestemt kode etter hva som er feil. Det kan jo være noe så enkelt som at skjermkabelen står i kontakten som ikke sender bilde, alt etter om du bruker IGP eller eget grafikkort. Og et par hundre andre feil. :)

Lenke til kommentar

Har bare 4-pins fra PSU, men det har gått bra før. Alle pinner som ikke er i bruk har spenning, så det er vel en parlellkjøring å bruke 8-pins.
http://www.asrock.com/mb/AMD/AB350%20Pro4/index.asp
Meeget sparsom Bundle - jeg bygger denne i et selvlaget kabinett av Akryll og hadde satt pris på at det var noen deler med.
Er ikke som de gamle Epox som jeg har brukt deler av til nå, for eksempel plugg til hk fra bryterpanel. Sånnt finnes ikke !
Instruksjonsboka er bare en vits, med svak trykk. Må på nett og det er heller ikke all verden !
Trur ikke jeg har glemt noe (hvem vet ?) så jeg må vel kapitulere å returnere kortet ?

Endret av finnipinni
Lenke til kommentar

Har bare 4-pins fra PSU, men det har gått bra før. Alle pinner som ikke er i bruk har spenning, så det er vel en parlellkjøring å bruke 8-pins.

Burde starte opp i hvertfall. Står det noe annet enn skjerm koblet til maskinen? Trekk ut alt av tastatur, mus og minnebrikker.

Trippelsjekk at rambrikkene sitter ordentlig i.

Prøv å starte igjen, hvis det fortsatt er dødt finn ut hvordan du resetter bios, trekk ut strømkabel og klikk power knappen 5-6 ganger og vent et par minutter før du starter opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...