X3A6DK73 Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 ANNONSE: Disse fire funksjonene definerer fremtidens smartmobiler Lenke til kommentar
dbass Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 1: Bruker kameraet rundt 2 ganger i måneden, og da hadde min gamle Sony Ericcson T610 holdt i massevis.2: Styring er fint vel og bra, men jeg er litt skeptisk i hvor innovativt sideknapper er, spesielt med tanke på holdbarhet, plassbruk, støvtetthet osv.3: Retningsbestemt mikrofon på kamera, kanskje kjekt i noen settinger, men definitivt ikke alle.4: JA! Implementer dette og få det ut i felten fort som fy! Og la folk ha mulighet til å integrere disse i appene sine.Mine 5 minutter. Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 1: Bruker kameraet rundt 2 ganger i måneden, og da hadde min gamle Sony Ericcson T610 holdt i massevis. 2: Styring er fint vel og bra, men jeg er litt skeptisk i hvor innovativt sideknapper er, spesielt med tanke på holdbarhet, plassbruk, støvtetthet osv. 3: Retningsbestemt mikrofon på kamera, kanskje kjekt i noen settinger, men definitivt ikke alle. 4: JA! Implementer dette og få det ut i felten fort som fy! Og la folk ha mulighet til å integrere disse i appene sine. Mine 5 minutter. Har den knapper på siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå