Gå til innhold

Mistet iphone på bakken uten forsikring.

Anbefalte innlegg

eg satt bokstavelig talt på bussholdeplassen. Med benkhøyde på kun 30 cm. Somehow klarte jeg å miste iphonen og den landa med skjermen rett ned på bakken. Den fikk to striper nederst til høyre og et lite hakk øverst på kanten. 

Hvor kan jeg billigst reparere dette? Bor på Skedsmo kommune. Tar imot anbefalinger omegn, også i Oslo. 

Er så sykt forbanna på meg selv da jeg BARE har hatt den i 6 mnd.. 

Er det no sjans for at Power (Tidligere Expert tror jeg) kan reparere selvom jeg ikke har forsikring men fordi jeg har hatt den i 6 mnd bare? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det no sjans for at Power (Tidligere Expert tror jeg) kan reparere selvom jeg ikke har forsikring men fordi jeg har hatt den i 6 mnd bare? [/font][/color]

Ja, om du somehow klarer å hoste opp penger til regninga for reperasjonen...

(Om du har reise og/eller innboforsikring kan du jo sjekke vilkårene der. Kanskje har du en veldig god en?)

Lenke til kommentar

Jeg vet at det kan være fristende å reperare en iphone hos et u-autorisert verksted. Men jeg vil komme med en liten advarsel mot det. Jeg arvet en brukbar iphone 5s som hadde knust skjerm. Tok den med til et slikt verktsted som hadde gode anmeldelser og greie priser.

Etter at de "fikset" skjermen fikk jeg perioder der det ikke gikk ann å trykke på skjermen eller skjermen registrerte titalls trykk i sekundet uten at jeg berørte skjermen. Etter flere runder og forsøk på å fikse feilen innså jeg etterhvert at dette ble et tap jeg måtte ta selv.

Lever telefonen til Apple så vet du at du får en funksjonell enhet tilbake uten å ødelegge garantien din.

Lenke til kommentar

Etter flere runder og forsøk på å fikse feilen innså jeg etterhvert at dette ble et tap jeg måtte ta selv.

Hadde det vært et seriøst verksted hadde de rettet feilen - eller gitt deg en erstatningstelefon. Hvis de ikke gjorde noen av delene er det vel diskuterbart hvor seriøst det er. 

TS: Du skriver ikke hva slags modell det er snakk om, men siden den er 6 mnd gammel tør jeg å gjette på en iPhone 7? De er såpass kostbare å reparere (uautorisert eller ikke), at det kan absolutt være et alternativ å sjekke reiseforsikring/innboforsikring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...