Leif Olsson Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Love In The Air Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Kreativt med det hjerte i midten imellem de to fugle...herligt billede anyway Vh Suss Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Kreativt, herr Olsson. Drømmer meg tilbake til 70-tallet og Tom Jones versjon av "love is in the air". Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2017 Kreativt med det hjerte i midten imellem de to fugle...herligt billede anyway Vh Suss Takk før " hjertelig " kommentar Sussss Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2017 Kreativt, herr Olsson. Drømmer meg tilbake til 70-tallet og Tom Jones versjon av "love is in the air". Mvh Gunnar Greit Gunnar, at drømme seg tilbake til forrige århundrede Takk før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Her tipper jeg at herr Olsson har plassert hjertet i etterkant for aldri har jeg sett noe sånt ute i naturen under fuglefotografering. men noen ganger er det på sin plass som her da vi trenger å bevege oss litt vekk fra det vanlige og trauste selv om det også krever sin fotograf å plotte denne rødnbb terna så detaljert og skarpt som du har gjort her. Men at du sjøl ser ut som ei rødnebb terne har jeg ikke no' tro på. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2017 Her tipper jeg at herr Olsson har plassert hjertet i etterkant for aldri har jeg sett noe sånt ute i naturen under fuglefotografering. men noen ganger er det på sin plass som her da vi trenger å bevege oss litt vekk fra det vanlige og trauste selv om det også krever sin fotograf å plotte denne rødnbb terna så detaljert og skarpt som du har gjort her. Men at du sjøl ser ut som ei rødnebb terne har jeg ikke no' tro på. Roar Øving Roar og tålmodighet, så er " nesten " alt mulig Takk før din hyggelige kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2017 Her tipper jeg at herr Olsson har plassert hjertet i etterkant for aldri har jeg sett noe sånt ute i naturen under fuglefotografering. men noen ganger er det på sin plass som her da vi trenger å bevege oss litt vekk fra det vanlige og trauste selv om det også krever sin fotograf å plotte denne rødnbb terna så detaljert og skarpt som du har gjort her. Men at du sjøl ser ut som ei rødnebb terne har jeg ikke no' tro på. Roar Øving Roar og tålmodighet, så er " nesten " alt mulig Takk før din hyggelige kommentar Mvh Leif Så riktig, hjertet er plassert i etterkant Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Det gjelder å ha hjertet på rette stedet (..og det tror jeg du har..) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Klart og fint bilde av fuglen, flott og dekorativt satt sammen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2017 Det gjelder å ha hjertet på rette stedet (..og det tror jeg du har..) Hjertet på rette stedet, ja Takk før hjertelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2017 Klart og fint bilde av fuglen, flott og dekorativt satt sammen. Mvh Ragnar Takk Ragnar Spennende at sette sammen bilde Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2017 Festlig bilde Takk før festlig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg