Gå til innhold

Titt tei!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så du forsøkte å klype oss igår, men ombestemte deg.

Hadde tenkt å legge inn ett av mine gamle dikt som passet til bildet, men før jeg fikk gjort det var det borte.

Men dette med "pippen i hølet" er jo utvilsomt et bedre valg.

Kanskje kunne du kutta Ca. 1 cm under kassa og tatt litt over og på sidene også så du hadde fått litt mere pippip - alt avhengig av om skarpheten holder til så drastiske kutt for det er vel allerede croppa som det er?

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sødt billede ...godt at nogen gider sætte redekasser ud...det burde mange flere gøre..vi har også sat en del op i vores træer og værksteds gavl..synes det blev et fint billede..Hilsen Suss

Ja, det burde flere gjøre! :) Det er jo også veldig morsomt for oss mennesker å sitte og følge med på fuglens travle liv.

Takk for kommentar Suss! Håper du ikke smelter vekk der nede i Danmark! Blir det for varmt, så får du komme og besøke meg, her er det bare 9 grader på morgenen.

Lenke til kommentar

Jeg så du forsøkte å klype oss igår, men ombestemte deg.

Hadde tenkt å legge inn ett av mine gamle dikt som passet til bildet, men før jeg fikk gjort det var det borte.

Men dette med "pippen i hølet" er jo utvilsomt et bedre valg.

Kanskje kunne du kutta Ca. 1 cm under kassa og tatt litt over og på sidene også så du hadde fått litt mere pippip - alt avhengig av om skarpheten holder til så drastiske kutt for det er vel allerede croppa som det er?

Roar

Hei Roar! Når jeg fikk klypebildet mitt opp på stor skjerm på jobben, så innså jeg at det ikke var et godt nok bilde. Så da gikk det i søpla. :) Men nå ble jeg jo veldig nysgjerrig på det diktet da!..

Dette bildet er tatt med 50mm, så det er croppet en god del allerede, så mye jeg syntes var forsvarlig i forhold til skarphet.

Takk for kommentar, og ha en strålende dag! Dere har vel kanskje sommer dere på østlandet? ...9 grader, regn og vind her...

Lenke til kommentar

Et fint bilde Helene, og jeg ser en fluesnapper på vei ut og snart in igjen ;) 

Mvh Leif :cool:

Hei Leif! Mulig det var en fluesnapper, jeg er ingen fulgeekspert. :D

Men i alle fall gikk det unna i voldsom fart.

Takk for kommentar! :)

Bare hyggelig. Sikker, er fluesnapper hunn :) 

Fint vær på tirsdag, gråvær idag, men fint  vær i morra igjen og også  til lørdag. Flyshow då :) 

Mvh Leif :cool: 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...