Gå til innhold

Hvor mange sms sender dere pr. mnd.? (fra mobil)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du faktisk sender så mye som 1000 sms i løpet av en måned, så er ikke det så ille hvis du betaler 0,48 kr pr. melding.

Nå er det ikke akkurat prisen jeg tenker på, det er at noen faktisk kan bruke så mange timer daglig med å skrive tekstmeldinger.

Folks pengeforbruk kan de holde for seg selv, det bryr meg veldig lite.

Lenke til kommentar
Om du faktisk sender så mye som 1000 sms i løpet av en måned, så er ikke det så ille hvis du betaler 0,48 kr pr. melding.

Nå er det ikke akkurat prisen jeg tenker på, det er at noen faktisk kan bruke så mange timer daglig med å skrive tekstmeldinger.

Bruker mange timer på å sende sms? nå tror jeg du er ute på dypt vann, hvis du bruker, la oss si 3 minutter pr. melding, og sender 20 sms om dagen har du brukt 60 minutter av dagen på denne aktiviteten.

Lenke til kommentar

Bruker mange timer på å sende sms? nå tror jeg du er ute på dypt vann, hvis du bruker, la oss si 3 minutter pr. melding, og sender 20 sms om dagen har du brukt 60 minutter av dagen på denne aktiviteten.

Jaokei så jeg overdrev kanskje en smule, men en time er enda alt for mye!

Lenke til kommentar

Jaokei så jeg overdrev kanskje en smule, men en time er enda alt for mye!

Hvem sier at det er for mye? Til sammenligning har jeg bare i dag kastet bort 2 timer foran PC'n.

Lenke til kommentar
wtf, over 2000 på en måned, det er 70 per dag det. hvis du er våken 16 timer i døgnet i snitt så sender du oftere enn hvert kvarter, i snitt!

please? det er helg nå, ikke gidd å få meg til å tenke på matteprøve denne uka... :roll:

Anyway, sender cirka 60 meldinger per måned... MAKS

Lenke til kommentar

fra mobil sender jeg alt mellom 5 og 50 i mnd.. men det er litt "villedende" tall i og med at jeg nå i endel måneder har brukt mms til det jeg vanligvis har brukt sms til..

så, man kan si jeg sender i underkant av 50-100 tekstmld fra mob hver mnd, og mange fra mobil..

Lenke til kommentar

Ca 8-10 SMS pr dag fra mob + noen over internett, men det er værre med ringinga...Kan dra ut halvannen time noen ganger (flere ganger om dagen altså.) Avslutter ofte samtaler pga at mobilen blir for varm eller går tom for strøm hehe, dritt batterier.

Synes IP telefoni bør komme skikkelig i sving :yes::thumbs:

Endret av IceCool
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...