Pande Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 SP2017-25 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Jeg kunne tenkt meg litt mer av ham, misforstå meg rett.. Alle fingrene burde vært med og helst ned til midt på brystet også i samme slengen. Ellers kult bilde. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2017 Jeg kunne tenkt meg litt mer av ham, misforstå meg rett.. Alle fingrene burde vært med og helst ned til midt på brystet også i samme slengen. Ellers kult bilde. Ja, tenkte jeg det ikke....:-)))) Regnet med du kom på banen når dette bildet kom... Her får du ta det du får, for her måtte jeg bare skyte og løpe...og når du ser typen og du ser meg, så skjønner du hvorfor. Neida, skulle gjerne hatt med mer, men dette er fra 1. mai toget, og det virret med folk overalt, så skulle jeg få denne tøffingen på brikka, så ble det slik:-) Som du kanskje skjønner, ikke noe vits å kødde med fagforeningene her i byen.... Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 "En av gutta" :-) Flott gateportrett! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 19. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2017 "En av gutta" :-) Flott gateportrett! Mvh Gunnar Takker, Gunnar:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Jeg kunne tenkt meg litt mer av ham, misforstå meg rett.. Alle fingrene burde vært med og helst ned til midt på brystet også i samme slengen. Ellers kult bilde. Ja, tenkte jeg det ikke....:-)))) Regnet med du kom på banen når dette bildet kom... Her får du ta det du får, for her måtte jeg bare skyte og løpe...og når du ser typen og du ser meg, så skjønner du hvorfor. Neida, skulle gjerne hatt med mer, men dette er fra 1. mai toget, og det virret med folk overalt, så skulle jeg få denne tøffingen på brikka, så ble det slik:-) Som du kanskje skjønner, ikke noe vits å kødde med fagforeningene her i byen.... Hahaha! For ei pingle du er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg