Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jag vill skriva detta till mitt ex. Är det bra?

Hej, jag vet hur mycket jag har särad dig. Och att du har svårt for at gå vidare efter det. Jag var for hög for att säga noe bra til dig.

Du skal veta at jag förstår att du har din sida av situationen som hände mellan oss.Allt var inte din fel.

Jag forstår at du är er et bra människa. Situationen mellan mig och mitt bäste venn i min tidigare ex gjorde det svårt for dig.

Jag vet att du vilja dumpa mig flera gånger innan jag dumpade dig. Och jag vet att jag inte borde lagt hela skulden på dig... at allt var ditt fel...

Även om du kunde säga fele ord eftersom du ble stressade av situationen mellan oss ... så kan jag forstå dig.

Jag beklagar att jag slutade på ett sätt som gjorde det smärtsamt för dig

Vi hade sex ... jag skrev att jag aldrig vilja höra fra dig igjen och vägrade att komminicere6 på rätt sätt. Jag förstår att du var ledsen. Ursäk... och jag förstår att känslor gjorde situationen svårt for dig.

Jag gjorda mina misstag.

Anonymous poster hash: 9659c...a22

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor late som det var noe annet enn hva det var? du var bestevenn med din ex, noe man kun er hvis man ikke har funnet noen man vil være seriøs med(fact). Din ex valgte å bli sammen med noen som er bestevenn med sin ex, altså et forhold som var dødsdømt fra første sekund på grunn av at du ikke ville være seriøs. At det ble smertefullt for din ex kan jeg skjønne, men det var h*nnes feil. 

Anonymous poster hash: 65f47...fee
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tjena svenne.

Det är ju helt omöjligt och svara på om innehållet i brevet är bra eller inte. Vi vet ju inte vad som egentligen har hänt.

Men du borde absolut skriva antingen ren norska, eller ren svenska. Den ena meningen "Även om du kunne säga fele ord...". Skall det vara "fæle ord" eller "fel ord"?

Det bästa är nog och inte skriva något överhuvudtaget. Det är så mycket som bara blir fel. Du är ju ingen diktare heller, så då kan det ju oxå bli svårt och förmedla hur du egentligen känner. 

Endret av Skandinav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...