Roar Kneppen Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Høst på St. Hanshaugen 03 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ojt Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Dette arbeidet falt i smak hos meg Roar. Teksturen gir et metallisk preg, og det er ikke umulig bildet hadde gjort seg godt som et trykk på aluminium. Kreativt arbeid Roar! Mvh Odd Jonny Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Wow ? dette like jeg godt. Bra Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 A nice peace of work Roar Hilsen Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Veldig fint dette, men likte ikke det du skriver..at høsten nærmer seg.. Enig i alt det Odd Jonny skriver. Jeg også fikk en litt metallisk følelse av dette, eller kanskje glass. Tror dette må være et av de bedre arbeidene dine. Om jeg likevel skal pirke litt, så ser det ut som det går ei strømledning eller noe sånt i diagonalen nede i høyre hjørne, den kunne du kanskje greid å kamuflere? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Gud hvor smukt..det kalder jeg kunst maleri..pastelfarver dejligt billede mener mig om Birkelund af en slags..flot udført Vh Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Du var litt gledesdreper i dag, lange igjen av sommeren enda, men dagens bilde som du presenterer her var ihvertfall bærre lækkert! Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Nydelig bilde med en nydelig effekt av etterarbeidet . Her var nevnt aluminiumsplate , jeg tror også dette hadde vært fint på glassplate . Som et slags moderne glassmaleri . Jeg vet ikke om det lar seg gjøre , men det hadde vært artig dersom . Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Meget behagelig å betrakte, nydelige fargesammensetninger. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg