foenix Skrevet 18. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2017 "Du må ha tillatelse fra administrator" er beskjeden jeg får når jeg prøver å slette disse filene. Det er kun meg som bruker denne pc-en jeg har Win 7 32 bits home-utgave og lurte på hva jeg skal gjøre for å få slettet disse filene. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 18. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2017 Hvordan prøver du å slette filer? Manuelt eller via et antivirusprogram? Noen virus må du renske fra Windows Safe mode. Andre igjen må du lage deg en oppstarts-cd/usbstick, boote via denne og kjøre antivirus derfra. Søk f.eks "bootable antivirus" og tilsvarende, så får du opp en del treff på gode og noen ikke fullt så gode verktøy. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2017 I stedet for å tukle med permissions , ownership og eventuelt safe-mode så hender det jeg bruker "FileASSASSIN" fra malawarebytes eller "unlocker" fra IObit type program til sånt. Sparer tid og slipper å tukle med folder permissions (hvis f.eks i protected directory , owned , in use by other process o.l) unlocker FileASSASSIN finns også som portable app så man kan kjøre den fra en usb pen e.l https://www.malwarebytes.com/fileassassin/ Lenke til kommentar
foenix Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2017 I stedet for å tukle med permissions , ownership og eventuelt safe-mode så hender det jeg bruker "FileASSASSIN" fra malawarebytes eller "unlocker" fra IObit type program til sånt. Sparer tid og slipper å tukle med folder permissions (hvis f.eks i protected directory , owned , in use by other process o.l) unlocker FileASSASSIN finns også som portable app så man kan kjøre den fra en usb pen e.l https://www.malwarebytes.com/fileassassin/ Jeg prøvde dette programmet men fikk følgende feilmelding: Kan det være at filen også er skrivebeskyttet? Lenke til kommentar
foenix Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2017 Jeg fikk programmet til å fungere ved å høyreklikke på filen og klikke på "delete file using FileAssassin" Et bra program. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå