Emancipate Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Det kan være mulighet for det i BIOS også. Lenke til kommentar
HayaoM Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Emancipate, vil det si at jeg kan gjøre det både fysisk på kabinettet og i programvaren? Så nettopp at prisen var gått opp til 9500, så det var bra jeg bestilte i går. Litt flaks skal man ha. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 (endret) Det betyr at når du starter opp, så trykker du F12 e.l. (det står på skjermen), og så kommer du inn i et "program" (som er en del av hovedkortet) der du stiller det inn. Endret 26. juni 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Har jobba hos Komplett på pc-produksjon og denne er ganske ålreit på støy, da R5 sine vifter er gode, og Noctuakjøleren er stille og blir i tillegg utstyrt med såkalt "Low noise adapter" som jeg ikke husker varenavnet på, fra Noctua. Hvis du skal ha den i et skap i tillegg blir ikke det noe problem. Bare pass på luftflyten foran og bak viftene, sånn ift, varme. Lenke til kommentar
HayaoM Skrevet 26. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2017 Det betyr at når du starter opp, så trykker du F12 e.l. (det står på skjermen), og så kommer du inn i et "program" (som er en del av hovedkortet) der du stiller det inn. Ok, da lærte jeg noe nytt. Takk for informasjonen. Har jobba hos Komplett på pc-produksjon og denne er ganske ålreit på støy, da R5 sine vifter er gode, og Noctuakjøleren er stille og blir i tillegg utstyrt med såkalt "Low noise adapter" som jeg ikke husker varenavnet på, fra Noctua. Hvis du skal ha den i et skap i tillegg blir ikke det noe problem. Bare pass på luftflyten foran og bak viftene, sånn ift, varme. Det låter betryggende. Skapet er beregnet på stasjonære PC-er, så det har ingen bakside. Min nåværende PC, som snart er ni år (!), står i det, og selv om det blir litt varmt rundt den, har det ikke vært noe problem. Har også muligheten til å ta av skapdøren, så jeg tror det kommer til å gå bra. Jeg jobber som oversetter, så en stillegående PC er alfa og omega, så det er på høy tid å oppgradere. Gleder meg til å motta den. Takk for svar. Lenke til kommentar
HayaoM Skrevet 9. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2017 Da var PC-en kommet i hus, og jeg er kjempefornøyd! Den er så å si lydløs, jeg må nærmest legge øret inntil kabinettet for å høre viften. Og selv med skapdøren lukket, blir den overhodet ikke varm. Oppstartstiden er imponerende, og alle programmer er raske og smidige, så jeg har ingenting å utsette på ytelsen. Det eneste minuset så langt er at jeg opplever tasteforsinkelse når jeg bruker et teksteprogram (jobb). Mitt trådløse tastatur er gammelt, så det kan være årsaken til problemet. Men det kan også være programmet som ikke er helt kompatibelt med Windows 10, så jeg skal gi beskjed til tech support og høre om det fins en løsning. Ettersom jeg skriver mye i jobben, burde jeg investere i et mekanisk tastatur med ledning? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 En trenger ikke mekanisk for skriving, det du kan prøve er å bruke en USB forlenger og koble slik at den trådløse mottakeren til tastaturet ditt får bedre signal. Lenke til kommentar
HayaoM Skrevet 9. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2017 En trenger ikke mekanisk for skriving, det du kan prøve er å bruke en USB forlenger og koble slik at den trådløse mottakeren til tastaturet ditt får bedre signal. Takk for svar! Ok, så mekaniske tastaturer er hovedsakelig for spilling? Jeg tror ikke signalet er dårlig, for tastaturet fungerer ellers feilfritt, så jeg har mistanke om at det har noe med programmet å gjøre. Hvis tech support ikke kan hjelpe meg, så skal jeg prøve å kjøpe et nytt trådløst tastatur for å se om det er et kompatibilitetsproblem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå