Isoli Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Noen som kan hjelpe meg med hva jeg bør skrive i en klage? Jeg er igrunnen mest interessert i å vite hvorfor jeg fikk karakteren 1.. Følte jo det gikk veldig bra på eksamen, tydeligvis er ikke selvinnsikten helt i orden nei... Lenke til kommentar
heiv Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Hvilket fag er dette? Har du besvarelsen din lagret på dataen din? Lenke til kommentar
Isoli Skrevet 17. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2017 Hvilket fag er dette? Har du besvarelsen din lagret på dataen din? Matematikk 1p. Har besvarelsen min ja. Lenke til kommentar
heiv Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Hvilket fag er dette? Har du besvarelsen din lagret på dataen din? Matematikk 1p. Har besvarelsen min ja. Jeg hadde selv denne eksamenen i vår og fikk 6. Har også R1 og R2. Dersom du ønsker kan du gjerne sende meg det du har, så kan jeg gi deg en tilbakemelding om hva jeg synes. Lenke til kommentar
Isoli Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2017 Hvilket fag er dette? Har du besvarelsen din lagret på dataen din? Matematikk 1p. Har besvarelsen min ja. Jeg hadde selv denne eksamenen i vår og fikk 6. Har også R1 og R2. Dersom du ønsker kan du gjerne sende meg det du har, så kan jeg gi deg en tilbakemelding om hva jeg synes. Ja takk hvis du gidder det hadde jeg satt stor pris på det Jeg kan sender det til deg i morgen Lenke til kommentar
heiv Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Hvilket fag er dette? Har du besvarelsen din lagret på dataen din? Matematikk 1p. Har besvarelsen min ja. Jeg hadde selv denne eksamenen i vår og fikk 6. Har også R1 og R2. Dersom du ønsker kan du gjerne sende meg det du har, så kan jeg gi deg en tilbakemelding om hva jeg synes. Ja takk hvis du gidder det hadde jeg satt stor pris på det Jeg kan sender det til deg i morgen Bare send meg en PM, så skal du få en epostadresse du kan sende til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå