Per_le Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Hvor langt kan en amd xp 1700 (1466mhz)klokkes?? hAR VANNKJØLING... LIGGER RUNDT 38 GRADER har overklokket denn til 2200 mhz HVOR KAN JEG ØKE VOLTEN FØR DEN RYKER??? TAKKER FOR SVAR Endret 6. desember 2003 av Per_le Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Kommer ann på, men om du bare skriver 100% istedetfor 90% av bokstavene dine i uppercase så tror jeg du får et nøyaktig svar. Kommer btw ann på hvilket hk du har også.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 ville vel ikke ha volta'n opp noe mer nei.. da tar den nok kvelden som følge av at elektronene stikker av.. lol men når det gjelder mhz, er det ikke bare å prøve seg fram eller? 1700 er en morro cpu som ofte gjør rundt 2500mhz, men noen ganger under, og andre over. bare å prøve seg fram da! men ro ned capslocken litt du.. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Skal vel gå å kjøre volten opptil 2v. Min Barton har hatt 2v i 6mnd nå.... Bare du passer tempene er det bare å grise på Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 I teorien kan du klokke så langt hoverkortet støtter det, og du har god kjøling. Lenke til kommentar
janken Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hei! Jeg ha en xp1700 prosessor og ønsker gjerne å klokke den litt.. Er det forskjelliger versioner av den her typen? Må jeg lodde på prosessoren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå