Maxie10 Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Er det mulig å åpne galaxy s8 med kun fingeravtrykk? Altså uten å tegne mønster etterpå? Vil gjerne ha mulighet til å låse og så åpne veldig raskt. Finner ikke ut av dette. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Skal du bruke fingeravtrykksleser så må du også aktivere en annen form for passord, som mønster eller egen pin kode. Når du slår på telefonen så må du både tegne mønster, og åpne kode nr 2 (samt sim-pin). Men etterpå trenger du bare å bruke finger eller kode, og ikke begge. Du kan også aktivere funksjoner på telefonen som gjør at du slipper kode/fingeravtrykksleser enten: Innenfor et gitt område. Du velger selv om dette er jobb, hjemme eller lignende. Er tilkoblet en spesifikk Blåtann-enhet Er tilkoblet et spesifikt wifi Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2017 Men hvordan stiller jeg den inn på kun fingeravtrykk da? Den ber jo om mønster hver gang, har prøvd å restarte. Har også lagt inn smart lock, at hjemme adressen min skal være ulåst sone, men det har ikke gjort noen forskjell, telefonen ber om mønster når jeg vekker den... Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Tenker du når du slår den på eller bare vanlig skjermlås ? Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2017 Vanlig skjermlås. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Vanlig skjermlås. Merkelig. Min går rett til meny så det må no bare være en innstilling hos deg Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2017 Det står "tegn mønster som kreves i sikkerhetspolicyen istedet for å bruke biometri". Vil gjerne endre den sikkerhetspolicyen jeg, men aner ikke hvordan. Lenke til kommentar
Mixen Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Jeg har under menyen Skjermlåstype: PIN-kode, Fingeravtrykk Og har ikke slike problemer, kanskje du skulle prøve å endre til PIN-kode istedet for mønster og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2017 Prøvde det nå. Hjalp ikke, står det samme. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Ta screenshot av sikkerhetsiden din. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Du må ha en ekstra kode i form av pin\mønster eller passord. Men når du har satt opp fingeravtrykk som opplåsning skal det være nok å bare holde fingern på sensoren og telefonen skal våkne og låse seg inn. Er slik på alle jeg kjenner sin S8 så det er bare noe instillinger feil hos deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå