Slagen mann Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Hei,Etter å ha gått rundt youtube så lurte jeg på om det finnes koreanske bbq-resturanter i norge? Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Det så veldig godt ut!Vet ikke om de har BBQ-restauranter, men i Oslo har de ihvertfall en restaurant som heter Gangnam, og de har veldig god og autentisk koreansk mat. Kan anbefales! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Det er dessverre ikke et stort utvalg av koreanske restauranter i Oslo. Gangnam er én og maten er helt grei, men koreansk mat kan være mye bedre enn dette. Det som trekker ned med Gangnam er de stive prisene; hovedrettene ligger på oppimot 300 kroner og det er de ikke verdt. Skal man ha koreansk er det ikke veldig mange andre alternativer, men det finnes en rekke gode asiastiske restauranter i Oslo med lignende retter (gyoza, nudelretter, stekt ris o.l.) til halve prisen. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 (endret) Er ihvertfall gjævli bra i Korea! Endret 1. juli 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Slagen mann Skrevet 2. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2017 Ser jo iallefall utrolig godt ut. får prøve å finne meg en resturant i london når jeg skal dit igjen.Men går det an å få kjøpt koreansk kjøtt på f.eks meny ? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Hva mener du med koreansk kjøtt? Man får kjøpt alt fra kyllingføtter til blekksprut til oksekjøtt til [insert] i Norge. Meny har et dårlig utvalg, men de kan bestille mye rart. De fleste asiabutikker har et veldig godt utvalg. Handler litt på asiabutikken i Strømstad og der har de "alt". Det er en i Moss jeg har vært på et par ganger som også ser ut til å ha et bra utvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå