Metalis Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Hei, Jeg har problemer med det som virker som dårlig kontakt et eller annet sted ved fremre, venstre blinklys. Problemet oppstod først for noen måneder siden, men etter forgjeves å ha byttet pære (som jeg først trodde var feilen), virket ikke blinklyset før jeg hadde tatt "sokkelen/festet" ut og inn, lirket og klemt nærmere 30 ganger. Nå er samme problemet tilbake, og jeg har sjekket at dersom jeg bare klemmer litt på festeanordningen, så fungerer lyset. Idet jeg slipper, fungerer det ikke. Jeg er helt grønn når det gjelder biler, men er det noen som kan gi noen tips for hva jeg kan gjøre? Hvis jeg kan unngå verksted, vil jeg selvfølgelig gjerne det. Samtidig vet jeg ikke en gang hva jeg disse bestanddelene heter, så det er vanskelig å søke seg frem til tips og eventuelle riktige, nye deler på internett. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) Blinklys, side blinklys etcetc, alle fysiske butikker og nettbutikker har så du kan taste inn reg nr også lete deg frem til de delene du skal ha, ikke sikkert de har de inne, men man kan også besøke div bilopphuggeri og kanskje få tak i deler der også. De fysiske butikkene kan kanskje hjelpe med navn/dele nr også for alt jeg vet. Hva som er billigst vet ikke jeg, det må du finne ut selv, men kan jo gå til biltema også spørre der, det er snakk om en blinklys del, så om det er litt sånn uggabugga land kvalitet på det er ikke det som er mest avgjørendem alt lages jo av barn i kina uansett så. Endret 17. juni 2017 av meg0709 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå