bb^ Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Fikk meg et abit ic7-max3 hk i dag. Fungerer helt utmerket bortsett fra at det ikke går an å klokke . Hvis jeg øker med så mye som en eneste fsb så gidder den ikke. Det som skjer er at den plutselig ikke finner harddisken . Noen som har noen tips? Kan det være strømforsyningen? har kun en 360w chieftec. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) hvilken ram har du?, har du satt innstillingene rett?, ikke en eneste fsb?????, tror kortet er skadet.... Endret 6. desember 2003 av Henrik2k Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Fortell litt mer om hvilken hardware du har. Det er ikke umulig at strømforsyningen ikke strekker til. Har selv hatt problem med at diverse utstyr slutter å funke ved klokking, da var det strømforsyningen som var problemet. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Har du oppgradert til nyeste BIOS? Dette kan utmerket godt være problemet. Har du låst ("Fixed") AGP og PCI-frekvensen på hhv 66 og 33 MHz? Lenke til kommentar
bb^ Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Har ikke oppgradert bios nei. Skal prøve dette. Har en mistanke på psu'en. Fordi pcen rebooter av seg selv noen ganger rett før den begynner å laste windows. Av hardware har jeg dette: p4 2,53 533fsb, 512 corsair xms pc 3500(en brikke), radeon 9700pro. Jeg har vannkjøling på cpu og gpu. Får 2xgeil golden dragon pc4000 og en 2,6 800fsb til uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå