marius77 Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) Jeg har nettopp bestilt bok fra denne forfatteren her: Harde beviser for Guds eksistens! Han har også flere andre videoer på youtube. Siden det er så mye frykt og løgner rundt kristen tro som demonstreres stadig her på forumet men som vi kristne som står stødig i troa vet er forfalskninger, usannheter eller forsøk på å sverte troa vår som vi vet er reell, har jeg bestilt meg denne boken her. Jeg anbefaler andre her inne også som enten er tvilende eller troende til å skaffe seg denne boken. Den tar kort og godt for seg bevisene for Guds eksistens. Boken kan du bl.a bestille fra ebay, ca 200,- inkl frakt. Endret 17. juni 2017 av marius77 Lenke til kommentar
Fustasjeopphengsforkobling Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Ikke lest boken, men hørt noen foredrag av han og følger ham på Facebook. Ellers hørt mye bra om ham og han har en spennende historie. Så antar det er et godt valg :-) 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Moderatormelding Vi holder oss til topic, 5 innlegg er fjernet. Kommentarer på moderering tas på PM. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå