BolleKalle Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Hvordan er det å ha en sånn en? Er dere fornøyd? Positive, negative sider mottas med takk.. Vurderer sterkt å gå til øyeblikkelig anskaffelse.. Endret 6. desember 2003 av HeRbie Lenke til kommentar
ZeroHour Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Skal hente en sånn på postkontoret på mandag/tirsdag... Tror ikke du bommer hvis du går for en sånn! Uansett, hva er egentlig alternativet? iPod?! Nei! Kom ikke her... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Alternativet for meg blir da å fortsette å bruke iRiver Slimx'en min som jeg er sinnsykt fornøyd med, eneste problemet er jo at jeg vil ha mere plass... (800MB cd blir så fort full ) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kjøpte nylig en Zen Xtra med 60gig. Er helt super, masse plass, liten fysisk størrelse(litt større en feks. Ipod). Kort og godt trolig den beste spilleren som finnes for øyeblikket. Det som jeg synes er negativt er at det ikke er muligheter for å koble til en wired- FMradio-remote, slik det var på JukeBox 3 og den originale Zen. fatter ikke hvorfor de har fjernet denne muligheteen Prisen var 3995 for 60gig'en. Litt stivt men 60gig er tross alt det største du får for tiden. Og god plass er noe man alltid trenger. (er selv på min 3. HD baserte mp3 spiller nå pga. plass mangel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå