Jonas Magerøy Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Vi har spilt Destiny 2.SNIKTITT: Destiny 2 Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 nettopp startet å spille 1ern, ble bedre etter første timen når jeg fikk en del kule guns som ikke var automatrifler. har troa, spesielt PC coop kan bli hype Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 "Du vil få noen svar. " Er neimen ikke mye en får svar på når man spiller dette. Vagere historie del har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Hadde nå også vært kjekt om de la til en mode med noe flere enn 4 på hvert lag.. og heller hatt et par større maps. Noe kjedelig om det kun blir close combat ( og kun team deathmatch?) Det var en liten knekk på gleden og lese. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Av en eller annen syk grunn kommer jeg sikkert til å kaste bort alt for mange timer på Destiny 2. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Av en eller annen syk grunn kommer jeg sikkert til å kaste bort alt for mange timer på Destiny 2. Ja samme her. 1550 timer ekte spilletid(menytid trukket fra) i Destiny 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 "Du vil få noen svar. " Er neimen ikke mye en får svar på når man spiller dette. Vagere historie del har jeg aldri sett. Drit nå i historien. Spiller i seg selv er unikt og meget bra, alle sine feil og nerfinger til tross. 1 Lenke til kommentar
Andreas S Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Hei. Så kult at dere har skrevet artikkel om Destiny 2. Veldig bra skrevet og godt å høre at Destiny 2 virker bra. Gleder meg noe sykt! 3 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Gleder meg til endelig å kunne spille dette på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå