Betroz Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Nizzen samler på alt dataustyr som koster femsifret. Ja sikkert digg å kunne svi av 100K i året på hardware Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Jeg tipper han selger unna en del også. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Hva Nizzen gjøre med sin HW er vel samme faen? Like interessant som hva han, jeg eller du spiste til frokost. Så lenge han poster resultater så er jeg happy! Uansett.. Da var det bestilt. Får det ila. uken tenker jeg. Betalte litt ekstra for expressfrakt. Koster kun $9 mer for å minske ventetiden med 3 uker.. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Janteloven lenge leve Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Jeg har rundt regnet dusinet full av nyere Intel-CPUer med tosifret antall kjerner, så jeg har lov til det Endret 2. oktober 2017 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Tror jeg lar silikonet på PCB være igjen jeg.. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Utseende er ikke alt vet du Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Hva Nizzen gjøre med sin HW er vel samme faen? Like interessant som hva han, jeg eller du spiste til frokost. Så lenge han poster resultater så er jeg happy! Helt enig. Det er flott å ha en person på forumet som har erfaring med mange CPUer (og annen hw). Jeg synes han er en ressurs. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Imponert over DHL. Bestilte sent på mandag ifra USA, og det leveres om en times tid på døra. Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Imponert over DHL. Bestilte sent på mandag ifra USA, og det leveres om en times tid på døra. Dette er helt normal leverings tid fra USA, ikke noe spesielt med det. Har vært slik i flere år når jeg har bestilt ting fra USA, for det meste bildeler, ofte fra www.rockauto.com. Da gjerne større og tyngre gjenstander enn hva du har bestilt nå. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Imponert over DHL. Bestilte sent på mandag ifra USA, og det leveres om en times tid på døra. Ja DHL er raske fordi de bruker kommersiell transport med fly. Her jeg bor går DHL via Widerøe til Gardermoen og videre til hovedkvarteret som ligger en plass lengre sør i Europa. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Var jeg rett og slett ikke klar over! Da blir det en delid idag ser det ut som! Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Var jeg rett og slett ikke klar over! Da blir det en delid idag ser det ut som! Lykke til! Vær forsiktig! Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Var jeg rett og slett ikke klar over! Da blir det en delid idag ser det ut som! Var jo en ganske så annen pris på "delid" verktøyet du bestilte kontra det til han derre 8'ren, du må gjerne gi en tilbake melding om det var problemer med ditt verktøy eller ei. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat ferdig med å re-lidde. Skal vente noen timer før jeg monterer den i maskinen. De anbefaler 24 timer, men spørs om jeg klarer det, he he. Åpner en ny tråd med fremgangsmåte og verktøy jeg brukte dersom folk er intr. Var latterlig lett. Rockit 99 fungerte fenomenalt! Fulgte også med et relid kit, så nå har jeg tatt 8 små dotter med litt lim i hjørnene på PCB og IHS. Bare nok til at den henger greit på. Brukte noe neglelakk til å isolere rundt die, i tilfelle det ble for mye LM. Tok LM på både IHS og DIE. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat ferdig med å re-lidde. Skal vente noen timer før jeg monterer den i maskinen. De anbefaler 24 timer, men spørs om jeg klarer det, he he. Åpner en ny tråd med fremgangsmåte og verktøy jeg brukte dersom folk er intr. Var latterlig lett. Rockit 99 fungerte fenomenalt! Fulgte også med et relid kit, så nå har jeg tatt 8 små dotter med litt lim i hjørnene på PCB og IHS. Bare nok til at den henger greit på. Brukte noe neglelakk til å isolere rundt die, i tilfelle det ble for mye LM. Tok LM på både IHS og DIE. Kult Rosa neglelakk da? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) He he, lånte noe klar neglelakk fra lillesøster. Funka fett. EDIT: Link til tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1790227 Endret 4. oktober 2017 av Snusmumr1kk1 2 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Jævla EK rottary fitting som ville begynne å lekke nå. Lekker ikke dersom jeg ikke kobler på QDCene, tipper trykket er høyt nok da.. Hadde heldivis 2 stk Bitspower 45*C for a bytte ut den ene 60*en fra EK. Dette er den tredje EK svivelen som lekker.. Ser litt jalla ut, men er oppe å går om 10 min. EDIT: Sånn, oppe igjen nå. Glad jeg har ekstra fittings, svivler, kjølevæske og annet dill liggende. Endret 7. oktober 2017 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Ble solide 15-20'C++ decrease.. Sitter nå å folder på 4800. Temp er 45-53'C på kjernene enn så lenge. Den ene kjernen er betydelig kaldere enn de andre.. Dårlig påføring eller er slikt faktisk bare random? Bare foldet i noen minutter, så tempen stiger nok litt etterhvert. Endret 4. oktober 2017 av Snusmumr1kk1 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Kan være helt random det ja. Fin temp, CBT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå