Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med 8gen intel så blir ultrabooks ganske nice må jeg si, 4 core "U" cpu <3

vet.. KATTA at jeg kjøpte Surface Laptop for 1mnd siden.... :(

Du skulle kjøpt den på Komplett, så kunne du benyttet "Åpent kjøp" i 45 dager. ;)

nei da - holder ikke på sånn. en surface Laptop vil uansett ta evigheter før kommer med nye 8.gen cpu. en ting er sikkert og jeg skal ikke ha Laptop som ikke er surface igjen. rett og slett overlegent alt det andre som kommer på markedet.

Lenke til kommentar

Kjekt med litt batteri når man bruker laptop på reise. Selvom jeg banner i kjerka når jeg har en Macbook Pro, så er jeg blitt veldig glad i den til det jeg bruker laptop til: media, lett kontorarbeid, surfing, 10 timer batteri og generelt en god brukeropplevelse med god touchpad og meget god skjerm. Så jo, man kan godt si at man får det man betaler for når det gjelder laptop også, så støtter **dp** når han sier at Surface er et godt produkt som er verdt pengene :)

Lenke til kommentar

skal være tilgjengelig rundt 25. sept i følge det jeg har lest. klokker den like bra / nesten like bra som 7960X så blir det jo party ;)

Hmm ja stemmer 18 kjerne modellen kommer litt senere. Synd prisene på disse er så høye. Håper IHS er lodda, men de er vel samma som 7900X tenker jeg.

Lenke til kommentar

Med 8gen intel så blir ultrabooks ganske nice må jeg si, 4 core "U" cpu <3

vet.. KATTA at jeg kjøpte Surface Laptop for 1mnd siden.... :(

Du skulle kjøpt den på Komplett, så kunne du benyttet "Åpent kjøp" i 45 dager. ;)

nei da - holder ikke på sånn. en surface Laptop vil uansett ta evigheter før kommer med nye 8.gen cpu. en ting er sikkert og jeg skal ikke ha Laptop som ikke er surface igjen. rett og slett overlegent alt det andre som kommer på markedet.

Når et selskap benytter "åpent kjøp" som en del av sin markedsføring så mener jeg personlig at det er helt legitimt å benytte seg av denne hvis man av en eller annan årsak ikke ønsker produktet. Dette er jo noe som benyttes for å få et overtak på sine konkurrenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...