Christian Thork Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 RMA på delidd? Om du er flink med å lime IHS godt nok på, så har det gått igjennom. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Blir det ingen merker på CPUen når man slår de av slik, eller er det mer at de ikke sjekker? Lenke til kommentar
magnusavr Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Da kom også nytt skjermkort på plass: Waterforce. Så da er nok denne skylake-x builden ferdig Endret 14. august 2017 av magnusavr 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 Nå er Asus Apex x299 og Asus Rampage VI x299 lagt ut for salg på komplett.no Ikkje lager, men nærme er den nok Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 20% på Power fra torsdag til lørdag denne uka. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Nå er Asus Apex x299 og Asus Rampage VI x299 lagt ut for salg på komplett.no Ikkje lager, men nærme er den nok Forskjell på disse to er? Skal du ha Apex? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 Nå er Asus Apex x299 og Asus Rampage VI x299 lagt ut for salg på komplett.no Ikkje lager, men nærme er den nok Forskjell på disse to er? Skal du ha Apex? Apex bestillt. Rvi har 10GB kan og noe andre greier. Apex er enda mere overklokkings orientert, da spesielt minne Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Nå er Asus Apex x299 og Asus Rampage VI x299 lagt ut for salg på komplett.no Ikkje lager, men nærme er den nok Forskjell på disse to er? Skal du ha Apex? Apex bestillt. Rvi har 10GB kan og noe andre greier. Apex er enda mere overklokkings orientert, da spesielt minne Så Apex er bedre enn Extreme når det kommer til OC? Endret 15. august 2017 av Simkin Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. august 2017 Forfatter Del Skrevet 15. august 2017 Nå er Asus Apex x299 og Asus Rampage VI x299 lagt ut for salg på komplett.no Ikkje lager, men nærme er den nok Forskjell på disse to er? Skal du ha Apex? Apex bestillt. Rvi har 10GB kan og noe andre greier. Apex er enda mere overklokkings orientert, da spesielt minne Så Apex er bedre enn Extreme når det kommer til OC? Ja. Bare apex de bruker på Ln2 også. Rvi er garantert konge på oc også da. De andre rampage har jo vært best i klassen bestandig. Lenke til kommentar
Fast_Eddie Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Jaggu på tide Venta på RVI lenge nå synes jeg. Mange med MSI kort her som fortsatt har sliter litt med minne overklokk? Er på bios 1.31 nå, og fortsatt så får jeg bare halvparten av minnet på 4000MHz. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Jeg sliter ikke iallefall. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Tror jeg burde ha plenty CPU power, he he. Temp er under godt under kontroll til vanlig bruk (og folding Nacl). Klarer nok 5 ghz som 24/7 etter delid kan jeg tenke meg. Bra score det for en sekskjerner. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Ikke verst, jeg scorer jo rundt 1900 med 2 flere kjerner, så litt mer frekvens og litt bedre IPC så ser det der veldig riktig ut Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 20% på Power fra torsdag til lørdag denne uka. Vurderer å utnytte det. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Haha, idet jeg trodde jeg hadde svidd av nok penger... jaja. Endret 15. august 2017 av knopflerbruce Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Penger er bare noen tall på en internettside, samme hva det står vel? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Penger er bare noen tall på en internettside, samme hva det står vel? Skal du f.eks låne 100K fra banken, så er det ingen dyrbare metaller eller pengesedler som flyttes noen steder, bare tall på en datamaskin ja 1 Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Penger er bare noen tall på en internettside, samme hva det står vel? Skal du f.eks låne 100K fra banken, så er det ingen dyrbare metaller eller pengesedler som flyttes noen steder, bare tall på en datamaskin ja Det er enklere en det. Banken lager penge og lånder det ut med rente til deg Bankene lager 96-97% av pengene. dem par siste prosente er laget av norges bank. http://www.norges-bank.no/Publisert/Foredrag-og-taler/2017/2017-04-25-dnva/ Så hvordan skaper bankene penger? Svaret på det spørsmålet er ganske overraskende for de fleste. Når du tar opp lån fra en bank, setter banken lånet inn på din konto. Innskuddet – pengene – blir skapt av banken idet lånet gis. Den henter ikke pengene fra en annen persons konto eller et hvelv fylt med kontanter. Pengene banken låner deg, har den skapt selv – ut av ingenting: Fiat – la det bli. Endret 15. august 2017 av Agrophel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå