dapre Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Hei. Hvor selger de lyse/gule/sultana rosiner i Kristiansand ? Evnt noen som kan anbefale produkt fra nettbutikk ? Takk Lenke til kommentar
0laf Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Grønne druer får du på Kiwi ! Lenke til kommentar
dapre Skrevet 17. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2017 Grønne druer får du på Kiwi ! Hva ? Mener du jeg skal lage rosinene selv ? Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Rimelig enkelt å lage selv ja Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 S Rimelig enkelt å lage selv ja Selvgjort er velgjort, sies det. Men industriframstilte rosiner koster femteparten, har jevnere kvalitet og er framstilt av druesorter som er egnet til rosinproduksjon, ikke til å spises utørket (og ikke egnet til vinproduksjon heller, forsåvidt). Ikke kast vrak på århundreders kultiveringsarbeid og bruk frukt til noe annet enn det de er utviklet for. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 17. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2017 Rimelig enkelt å lage selv ja Sikkert mange feinschmeckere her, som kan diske opp både det ene og det andre.... Men jeg tror jeg har råd til en liten pose med rosiner, uten at jeg dermed skal få dårlig samvitighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå