AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Okey, før dere dømmer meg så altfor hardt så vil jeg bare si at mitt forhold til min ex er utrolig komplisert. Vi har vært mye av og på i en 3 års periode, begge er i nedre 20-årene og vi har såret hverandre utrolig mye, spesielt på slutten. For min del har ikke de emosjonelle sårene leget enda, og det var det som fikk meg til å gjøre dette. I en av pausene min ex og jeg hadde mot slutten av forholdet vårt, innledet han et forhold med en annen dame og jeg tror de hadde sex jevnlig over en periode. Når vi da ble sammen igjen, lovde han at all kontakt var kuttet med denne personen. Det er ikke så viktig om dette er sant eller ikke. Bare et par dager før det ble slutt, så fortalte min ex om at han hadde fått noe som lignet et kjærlighetsbrev av denne dama. Jeg har egentlig aldri brydd meg om denne personen og gjorde heller ikke det når dette ble fortalt, så dette hadde ikke noe med hvorfor vi slo opp å gjøre. Uansett fant jeg ut hvem denne personen var den kvelden det med brevet ble avslørt. Min ex og jeg slo opp, og nå har vi ikke hatt kontakt på mange måneder. I går fant jeg dama han hadde en relasjon med og som sendte han et brev, på et datingnettsted. Sjalusien tok overhånd og med en anonym profil prøvde jeg å catfishe litt, for å se hvem denne personen var og for å tilfredsstille nyskjerrigheten min og kanskje trøste meg selv litt fordi en del emosjonell smerte dukket opp igjen da jeg så profilbildet hennes og kjente henne igjen. Etter å ha chattet litt frem og tilbake finner jeg ut at hun selger seg for penger og har gjort det siden hun var ung. Hun fortalte om en gutt hun var glad i som ikke måtte finne ut av dette (min ex), sendte meg nakenbilder og begynte å planlegge et møte mellom oss (hun trodde jeg var en eldre mann). Sjokkert over det jeg hadde funnet ut, slettet jeg kontoen min og printscreenet samtalene våre. Og her kommer spørsmålet mitt: bør jeg sende en anonym epost til min ex med bildene jeg har? Intensjonen min veksler mellom 2 ting. På den ene siden føler jeg skadefryd over det jeg har funnet ut, og vil påføre litt skade på livet hans på en eller annen måte uten at det blir kjent at det er meg. På en annen side bryr jeg meg faktisk om ham enda, og vil ikke at han skal bli såret over denne åpenbart løgnaktige og manipulerende personen. Jeg utgav meg aldri som en spesifikk person, sendte aldri bilder og oppgav aldri falskt navn. Det eneste jeg forfalsket i samtalen var alderen og kjønnet mitt. Vet det er ille det også, men følelsene tok overhånd og jeg mistet litt kontrollen. Får ikke dette ut av hodet mitt, og tar gjerne i mot tips om hva jeg burde gjøre, ikke gjøre eller hvordan jeg kan forholde meg til at min ex klarer så fint å få følelser for andre, mens jeg, etter mye dating og one night stands, fortsatt ikke kommer meg ordentlig videre. Anonymous poster hash: 13e64...33f Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 16. juni 2017 Populært innlegg Del Skrevet 16. juni 2017 Og her kommer spørsmålet mitt: bør jeg sende en anonym epost til min ex med bildene jeg har?Bare om du virkelig er et rasshøl av dimensjoner. 16 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2017 Mye rare folk der ute altså. Anonymous poster hash: a6f53...862 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Jeg er alltid en pådriver for at sannheten skal frem i lyset. Men det bør gjøres på en så skånsom måte som mulig, slik at alle parter blir iveratatt. Hvis du skal gjøre det, så bør du legge igjen skadefryden. Det er jo full forståelig at du har de følelsene .. men prøv å kom deg videre fra det. Du bør fortelle han denne sannheten med en tanke om at du bryr deg om han og at du ikke vil han skal finne ut av dette på et dårlig tidspunkt. Kanskje hun blir gravid, så finner han ut det, så blir det skillsmisse før barnet er født osv... Du kan forhindre mye tragedier ved å informére han om det her. Men du må gjøre det på en nøytral måte. Og for all del ikke bruke noen trusler eller la følelsene dominere. Men det virker som du er temmelig intelligent, du har funnet ut av alt det her allerede, og spør faktisk om råd om hva du skal gjøre. Hvis du velger å -ikke- gjøre noe mer, sletter og brenner opp alle bevis, så kan du gå videre med viten om at du lar han ta skjebnen fullstendig i egne hender, at hele greia nå er en del av fortiden, og du kan fokusére 100% på fremtiden. Ingen bagasje eller lenker som holder deg igjen. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2017 Vær forberedt på at hvis du forteller, så kan han tro at du er sjalu og sier det kun for å ødelegge for han. Han kan ende opp med å bli veldig sint på deg, eller ikke tro på det du sier. Eventuelt begge. Anonymous poster hash: 7db36...8bd 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 (endret) Så du vil herje med exen din, og dra ned gledespiken hans i fallet? Det er kaldt Endret 18. juni 2017 av Nlklas 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Gå videre i livet. Slutt å stalke eksen og hans eventuelle damer på sosiale medier, det fører bare negativt med seg for din del. Uansett, for alt du vet så kan det hende han vet det du har tenkt til å fortelle han allerede.. Jeg tror ikke det spøtt på at du vil fortelle han det fordi du er glad i han og vil at han skal vite sannheten, når grunnen til at du søkte opp dette i første omgang er fordi du fremdeles er sjalu. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Joda, si bare fra til ham. Gjør det mens du koker kaninen hans.... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Hvis forholdet var ustabilt mens det varte, hva er da vitsen med å prøve å gjenopprette kontakt når du sannsynligvis på forhånd kan si hva som blir å komme ut av det ? Jo mere du roter rundt i denne materien jo mer vikler du deg sannsynligvis bare inn i destruktivitet. Det beste du gjør er å heve deg over slikt og komme deg videre. Søk proff hjelp om du trenger det. Du kommer neppe til å føle annet en midlertidig tilfredsstillelse av å oppføre deg hevngjerrig/dårlig, etter det tar bare samvittigheten deg og du vil mest sannsynlig angre deg. Speaking words of wisdom, let it be. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå