Gå til innhold

Gaming laptop, hvor høyt må jeg gå?

Anbefalte innlegg

Jeg har i den siste tiden siklet litt på å kjøpe meg gaming laptop. Jeg har en stasjonær fra 2011, og ja, jeg vet at jeg får mye mer for pengene om jeg bare oppgraderer PCen jeg allerede har. 

Men det handler litt om plass, det å kunne ta PCen med seg etc. 

Per nå spiller jeg bare League of Legends, men jeg kunne tenkt meg en PC som kan kjøre de nyere spillene også. Feks Player Unknown Battlegrounds, kanskje spill som BF1 etc. Jeg må ikke på død og liv kjøre spill på High/Ultra, men litt eyecandy er seff å foretrekke. 

Får jeg noe dugende for rundt 10k, eller må jeg opp i 14-15 klassen? 

Tips mottas med takk :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, jeg vet at jeg får mye mer for pengene om jeg bare oppgraderer PCen jeg allerede har. 

Ja, du gjør det :p

Får jeg noe dugende for rundt 10k, eller må jeg opp i 14-15 klassen? 

Prøv heller 20-25 tusen kroner, som noen av disse. Eller denne til 18 tusen. Kanskje overkill for eldre spill du spiller, men ikke for BF1.

Lenke til kommentar

Ville prøvd å strekke meg til minimum Gtx 1060 6 GB skjermkort. Multicom, power og sikkert andre har de nesten ned i 10 000 av og til.

Nå kommer også nye bærbare med max-q design om en uke. Disse er tynne (ca 18 mm) og lette (ca 2 kg) spillmaskiner

Lenke til kommentar

Jeg orker rett og slett ikke å ha en stasjonær pc i den lille leiligheten min, men savner og spille litt, nå har jeg omtrent ikke gamet de siste 7-8 årene. 

Fikk litt dilla på battlegrounds og BF1 ser lekkert ut, så jeg er litt ute etter akkurat det samme for deg. 

Men uaktuelt å bruke mye penger, selv 10 lapper har jeg egentlig ikke lyst til å bruke.. 

Lenke til kommentar

Jeg orker rett og slett ikke å ha en stasjonær pc i den lille leiligheten min, men savner og spille litt, nå har jeg omtrent ikke gamet de siste 7-8 årene.

Fikk litt dilla på battlegrounds og BF1 ser lekkert ut, så jeg er litt ute etter akkurat det samme for deg.

Men uaktuelt å bruke mye penger, selv 10 lapper har jeg egentlig ikke lyst til å bruke..

Mini itx og skjerm tar ikkje mere plass enn en slepbar.. er noe av poenget her...
Lenke til kommentar

Har du TV? da tar du bare sommerferie, kommer ny badass Xbox One X i November, sinnsyke specs og kjører spill i 4k , no biggie :p

BF1 finnes til det og PUBG kommer også  :cool:

Hadde xbox eller ps støttet tastatur og mus hadde jeg ikke en gang vurdert PC.  :closedeyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...