Tullballj Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 (endret) Kjøpte for en uke siden en sofa på Skeidar som vi fikk hentet i dag. Når vi etter et par timer med skruing innså at det ikke var vi som var gal, men sofaen som er feil så lurer jeg på hvilke rettigheter vi har? Har brukt til sammen 1 1/2 time med transport og to timer med montering. Det er ikke så gøy å måtte bruke ytterlig tid på å levere den tilbake og bruke nye timer på ny sofa. Kan vi kreve at de henter sofaen og leverer oss ny? Må vite hvilke krav jeg skal stille før jeg ringer butikken. Endret 16. juni 2017 av Tullballj Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Er det ikke bare å ringe,og forklare saken ? Trenger ikke gjøre det så veldig vanskelig.... 6 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Tror du kommer mye lengre med å ringe og legge frem problemet for butikken du har kjøpt fra enn å buse på med krav. Mest sannsynlig vil de foreslå en omlevering med sin bil (de fleste møbelbutikkene her i byen har i alle fall egne biler). 1 Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2017 Fikk ikke svar før jeg ringte, så det ble omlevering for deres regning. Må riktig nok skru sammen sofaen på nytt. Jaja... Håper denne er riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå