Tore46 Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Lyn og torden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Helt vidunderlig! Men personlig hadde jeg nok halvert himmelen og fått et litt annet bilde. Uansett så er det noen lyse flekker helt oppe i billedkant som burde elimineres..stjerner kanskje? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Flott bilde, men jeg mener også et tetter utsnitt hadde gjort bilde enda mer dramatisk. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Grunnet tittelen forstår jeg godt at den store mørke skya oppe ble med. Nevner like vel at hvis du kutter slik at du bare beholder et par cm av den skya i høyre del av bildet så får dut et flott panoramautsnitt med god dybde også. I dette utsnittet stjeler den store skya oppmerksomheten og dreper dybden. men siden et bilde ofte har flere versjoner i seg så kan det ofte bli flere enkeltstående bilder av en eneste eksponering. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Supperbilde Tore. Genialt!! ☺☺☺ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Stilig bilde , dette har flotte lynglimt , lyset fra fyret med den fine speilingen og de opplyste skyene som til sammen gjør dette til et ordentlig blinkskudd . Liker det svært godt . Er også enig med Hellene og Roar i et lite toppkutt . Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Herlig dramatikk i bildet, veleksponert. Kutt på topp, ja, minst ca 3 cm. Mvh ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg