GitKenneth Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 (endret) Går fra en ukryptert løsning til en annen ukryptert løsning. Kjempegod reklame for Microsoft og produktet Teams dette, ja.... Redigert: Microsoft Teams har kryptering med mellomledd. Ikke ende til ende kryptering. Endret 18. juni 2017 av GitKenneth Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Microsoft Teams virker veldig som Google Wave.... Google var noen år tidelig her gitt. Lenke til kommentar
Nobunaga Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Jeg ble også litt paff da jeg leste denne. "Denne teksten er ikke skrevet av en journalist, men av en marketing-avdeling" var det jeg tenkte mens jeg leste. Ser av kommentarene at jeg ikke var alene om det. Det minner meg og produktplassering i filmer; Det er jo ikke direkte reklame, men eneste formålet er å "tilfeldigvis" eksponere et produkt. Får jeg lyst til å begynne å betale for å få tilgang til "eksklusive artikler" i digi når jeg leser slikt; definitivt ikke. 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Oi, wauw. Én stor feit Microsoft-reklame, gitt. Ehmm... ...Hvor er det beskrevet at det her er brand-sponset artikkel? Eller er det reklame 'under bordet'?... Oj, oj, så snakker vi litt større ulovligheter enn bare en 'forglemmelse'. Lenke til kommentar
roflol Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Digi.no visst eg har bedrift og lyst på reklame uten merke, hvem tar eg kontakt med da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå