diversity Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 jeg har nå en nyinnkjøpt pc da.. se specs i profil.. jeg har da et sappfire radeon 9600 fireblade edition.. når jeg spiller bl.a jedi academy og battlefield så lagger det litt.. ikke mye men sånn når du snur deg så er det ikke helt "friskt"..noen som vet om det er noe med innstillinger eller noe? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det var ikke mye specs i profilen din, men det pleier å hjelpe viss du setter ned oppløsningen. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ikke glem: Selv om FireBlade har bedre minne enn standard 9600pro er mem clocken den samme ... til du endrer den selv ... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 hmm.. men burde ikke skjermkortet klare å kjøre disse spillene da? Lenke til kommentar
SilverBack Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 har du nye drivere?? hvis ikke så instaler de nyeste driverne for kortet dit. dette kan gjøre noe med problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå