Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 William «B.J.» Blazkowicz er tilbake.SNIKTITT: Wolfenstein II: The New Colossus Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Dere må slutte å legge til prisen fra møkka stedet G2A. De er en skam og ødelegger spill industrien. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Dere må slutte å legge til prisen fra møkka stedet G2A. De er en skam og ødelegger spill industrien. Enig, rart at denne er med her. Siden mister litt kredibilitet. Selv bruker jeg bare å kjøpe spill derfra hvis EA, Ubisoft eller EA har vært involvert på en slags måte. 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Ødelegger industrien? Mister kredibilitet?Altså, G2A og lignende sider kjøper inn fysiske kopier av spill til samme pris som ALLE forhandlere. Er fysiske spillbutikker med på å ødelegge industrien?Utvikleren får nemlig like mye penger enten du kjøper spillet i vanlige butikker eller på nett i etablerte butikker - eller ifra nøkkelsider. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Gleder meg utrolig mye! Stor fan av rebooten så langt, så at dette blir mer og bedre av det samme er knall =) Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 (endret) Gleder meg vilt selv! Dette er perfekt eksempel på hvordan ett spill skal annonseres også med bare 4 mnd venting fra annonsering til release Endret 17. juni 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Eneren og prequelen er på tilbud på Steam i dag. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Digga The old blood og the new order så gleder meg til dette. Bare ikke ha mere zombiegreie plis. Takler ikke skumle spill. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Bethesda har en tendens til å lage spill nøyaktig som jeg Ikke vill ha dem (trenden startet med Oblivion), så er det her IDsoftware som er kjøpt opp eller har Bethesda kjøpt rettigheter til å bruke titlen?. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Bethesda har en tendens til å lage spill nøyaktig som jeg Ikke vill ha dem (trenden startet med Oblivion), så er det her IDsoftware som er kjøpt opp eller har Bethesda kjøpt rettigheter til å bruke titlen?. Bethesda har kjøpt id software og alle rettighetene til spillene deres. Dette utvikles dog av svenske Machine Games, som også utviklet det første spillet i denne nye trilogien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå