Redaksjonen. Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Blir for dyr.Ingen Chevrolet Bolt til Norge likevel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Litt synd da det hadde vært et fint alternativ til Opels lange ventetid. Lenke til kommentar
Kjetil Sandal Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Ikke kjøp ZOE. den går ikke 400km.. den går knapt 250km på en god sommerdag...i tillegg til alle andre feil den er plaget av... forbered deg på dårlig service og mange besøk på verksted( snakker av egen erfaring) Aldri mer ZOE: Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Ikke kjøp ZOE. den går ikke 400km.. den går knapt 250km på en god sommerdag...i tillegg til alle andre feil den er plaget av... forbered deg på dårlig service og mange besøk på verksted( snakker av egen erfaring) Aldri mer ZOE: Jeg har vært svært skeptisk til franske biler i mange år. Franskmenn er mer opptatt av hvem de skal sympatistreike for enn å gjøre en god jobb. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Problemet med å gå etter andres erfaringer er at man da ikke vil få kjøpt noe som helst. Det er ALLTID noen som vil få problemer. Uansett merke og modell. Uansett om det er Tesla, BMW, Lada, Toyota, Citroën, Smart eller hvilket merke du vil. 2 Lenke til kommentar
2GP375XK Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Ikke kjøp ZOE. den går ikke 400km.. den går knapt 250km på en god sommerdag...i tillegg til alle andre feil den er plaget av... forbered deg på dårlig service og mange besøk på verksted( snakker av egen erfaring) Aldri mer ZOE: Kjører du Zoe selv? Jeg gjør, og jeg får 250 km på langtur om vinteren og 320 om sommeren. Jeg aner ikke hvor den påstanden din kommer fra, men tror det er noe som er blitt repetert så mye at det har blitt en opplest og vedtatt sannhet. Husk at det er veldig stor forskjell på å kjøre en langtur kontra mange korte turer, særlig om vinteren, siden bilen og batteriet på korte turer må varmes opp etter hver start. Lenke til kommentar
HSPalm Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Her må det være en skrivefeil i prisene? "Bergheim annonserte en periode Bolt på Finn.no til 399.000 kroner, men dette var uten frakt- og registreringskostnader. Det er rimelig å anta at sluttprisen på bilen da ville endt på godt over 400.000 kroner." Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Europeisk GPS faktisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå